מרכז גמילה פרטי

0
755
מכון גמילה מסמים | שיבטיא

 

כאשר עולה הצורך בחיפוש מסגרת טיפולית לאדם קרוב אליכם הסובל מהתמכרות, עליכם לדעת כי יש מגוון תוכניות טיפול במרכזי ומכוני הגמילה השונים. לבחירה של מרכז גמילה פרטי יתרונות רבים- מרכז פרטי שם דגש על שמירת הדיסקרטיות של המטופלים בו, הוא מעניק מענה אישי במיוחד, ומעסיק צוות מיומן ומנוסה מהשורה הראשונה. ישנם גם מרכזי גמילה ציבוריים מטעם המדינה בנוסף למרכזים הפרטיים, וחשוב להבין את ההבדלים ביניהם לפני שבוחרים במרכז גמילה שיטפל ביקיריכם. 'שבטיא' הוא מרכז גמילה פרטי המעניק אווירה משפחתית מחבקת וצוות מטפלים מקצועי ומסור, המציע תוכניות טיפול ספציפיות לכל מטופל ומטופל. 

גמילה מאופיאטים | מרכז גמילה שבטיא

יתרונותיו של מרכז גמילה פרטי לעומת ציבורי

חשוב להבין שהפנייה וההשתלבות במרכז גמילה הם לא דבר של מה בכך- הגמילה היא שלב משמעותי בחייו של האדם המכור, כאשר לא אחת המטופל מתקשה לעמוד בפני הסם או כל חומר ממכר אחר. לפיכך, חשוב לבחור מכון גמילה שמתאים למטופל, לאופי ההתמכרות שלו ולצרכיו הפיזיים והרגשיים. כמו כן, על מנת לקבל טיפול במרכז גמילה מאופיאטים, על המטופל להסכים להשתלב בו, מה גם שהכרה בצורך בקבלת טיפול מהווה אבן ראשה להצלחת התהליך עצמו. מרכזי גמילה ציבוריים לא דורשים מימון של משפחת המטופל, אך תורי ההמתנה אליהם ארוכים מאוד, וגם יש לקחת בחשבון שההיסטוריה הרפואית של המטופל  בהם נרשמת בתיק הרפואי שלו ותהיה זמינה לצדדים שונים על פי חוק. לכן, כאשר ישנה אפשרות להשתלב בתוכנית של מרכז גמילה פרטי, הרי שרבים יעדיפו זאת. מרכזי גמילה פרטיים לרוב ממוקמים במקומות דיסקרטיים, כך שסקרנים ואנשים אקראיים לא יכולים סתם כך לבקר. חשיבותו של מרכז גמילה באזור מרוחק ומנותק גם מהווה חלק מהתוכנית הטיפולית, שמטרתה לאפשר למטופל להתרכז בהחלמה ולהתנתק משגרת היומיום וההתמכרויות לה היה רגיל במשך תקופה לא קצרה בחייו.

בחירה של מרכז גמילה 

ישנם כמה וכמה מרכזי גמילה מסמים קלים פרטיים בארץ, כאשר חשוב לבחור בקפידה מרכז גמילה מתאים עבור ילדכם או יקירכם. הגיעו לסיור במקום ושאלו את כל השאלות שעולות ברוחכם, שתפו כמובן את האדם המכור באפשרויות השונות מפני שחשוב שהוא ייקח חלק אקטיבי בבחירה. מרכז 'שבטיא' יספק ליקירכם את כל הדרוש על מנת לסייע בהשתחררות מן ההתמכרות – עם תוכנית טיפול ספציפית ופרטנית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here