איך מתמודדים עם לשון הרע?

0
971
איך מתמודדים עם לשון הרע?
קרדיט: Freepik

בין אם נפגעתם ודיבתכם הוצאה ובין אם שגיתם והוצאתם דיבתו של אחר, הרי שחשוב יהיה להיעזר לסיועו המשפטי של עורך דין לשון הרע. אתי חסיד – משרד עורכי דין, בקיא בתביעות לשון הרע ומספק את המענה המשפטי המקצועי בתחום. המשרד אך ייצג מספר לא מבוטל של אנשי ציבור וידוענים במאבקם לטיהור שמם מול תאגידי תקשורת ואנשים פרטיים. הבטיחו גם אתם את קבלת הסיוע המשפטי המסור אשר שם את האינטרס שלכם במרכז העניינים ופועל לשמירה והגנה על זכויותיכם בכל עת וצרו קשר עם משרדנו כבר היום.

התנאים להגשת תביעת לשון הרע

כולנו עשויים להיפגע מאמירות שונות במצבים שונים. אך האם כל פגיעה אינדיבידואלית בנו מהווה למעשה לשון הרע? התשובה לכך היא – בוודאי שלא. עוולות לשון הרע, אשר מאפשרות את הגשתה של תביעת לשון הרע, דורשות את קיומם של התנאים הבאים:

  • השמצה, אם בכינוי גנאי ואם בכתיבת דבר לא נכון (עובדה שאפשר להוכיח שהיא לא נכונה).
  • הדבר נאמר לפחות לאדם אחד זר, מעבר לאדם המושמץ עצמו.
  • המידע הופיע באופן פומבי. בין אם שיחה ברחוב, מכתב שהופץ, ראיון ברדיו או בעיתון, במסגרת דיון, טוקבק באינטרנט וכו'.
  • יש לציין כי באמירה חייב היה להיות הפוטנציאל לפגיעה בשמו הטוב של המושמץ.
  • הועברה בקשה למשמיץ לתקן את אשר נאמר על ידו. ואילו הוא סירב או שעשה זאת באופן לא פרופורציונלי לאמירה המקורית.

עושים את הבחירה המקצועית

עורך דין לשון הרע חייב להיות בקיא בפסיקות ובחקיקה הרלוונטית. רק כך ניתן יהיה להבטיח את הטיפול הראוי בסוגיית לשון הרע. בחירה בשירותיו של משרד עורכי דין – אתי חסיד, תהיה בחירה בניסיון רב שנים בתחום ומיומנויות ביצירת אסטרטגיית פעולה מנצחת, תוך תכנון מוקדם ומוקפד של כל מהלך ומהלך בתיק. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם המשרד באתר או במספרי הטלפון 054-2345919 | 03-5226960.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here