אל תוותר על חווית אלבום דיגיטלי

0
4177
אל תוותר על חווית אלבום דיגיטלי

מה זה אלבום דיגיטלי

עם התקדמות הטכנולוגיה ,אלבום התמונות של פעם החליף את מקומו לטובת אלבום דיגיטלי. אבלום דיגיטלי מאפשר ליהנות מאלבום תמונות איכותי ומרהיב שלא מתבלה ונשאר איתך שנים. האלבום מאפשר לכם להנציח רגעים בלתי נשכחים כמו: החתונה שלכם, הולדת ילדכם הבכור, הצעד הראשון של ילדכם, בר מצווה, סיום ביה"ס, גיוס לצבא וכו'. וזאת ע"י תוכנת עיצוב פשוטה שבה תוכלו לערוך אלבום דיגיטלי משלכם. אלבום מעוצב ומדהים בכל תקציב ובכל מצב ללא צורך לצאת מהבית וללא מאמץ מצידכם. כל מה שאתם צריכים זה רק לבחור את העיצוב, סגנון וכיתוב שאתם מעוניינים ולשלוח את התמונות שבחרתם ותוך כמה ימים יגיע אליכם אלבום דיגיטלי מעוצב בכריכה קשה ויישאר איתם לאורך שנים.

מה היתרונות של אלבום דיגיטלי

יתרונות אלבום דיגיטלי הם רבים מספור: ראשית התמונות נשארות על המחשב או בדיסק קון קיי להרבה זמן, לא צריך לרוץ לחנות צילום ולפתח את הפילמים כמו פעם, ניתן לצלם תמונות ללא הגבלה תוך צפייה בהם ולדעת כמה מקום נשאר לכם בזיכרון של המצלמה, ניתן להקהות או לבהיר או לעשות מסגרות לתמונה כך שכל סגנון ועיצוב שתחשקו תוכלו ליישם בפועל. כמו כן התמונות אשר מאוחסנות על כרטיס זיכרון ניתנות להעברה בקלות אל המחשב ואל תוכנת העיצוב כך שלמעשה ההעברה עצמה אינה לוקחת הרבה זמן ולא התרוצצות בחנות צילום. מעבר לכך תוכלו לשלוט על הטקסט הרצוי, כותרות, ועיצוב התמונות.

מהי הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס היא למעשה הדפסת תמונות על קנבס וזאת ע"י הזרקה של צבע פיגמנטי על בד קבנס. לשיטה זאת מספר יתרונות כגון: עמידות הצבע היא לאורך שנים ללא דהייה, התוצאה של הדפסה על קבנס היא חדה ותואמת בהתאמה מלאה לצילום. מעבר לכך עמידותה לשמש ומים היא גבוהה ביותר. אך החיסרון הבולט שלה הוא זה האיכות הירודה שלה, וחוסר העמידות של הצבע ישירות במגע עם מים ושמש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here