אתה חייב לדאוג למדפסת שלך עם טונר

0
3854
אתה חייב לדאוג למדפסת שלך עם טונר

מהו טונר

לא פעם ולא פעמיים שמעתם בחייכם את המילה טונר ולא ממש הבנתם על מה מדובר. אז כדי לעשות סדר בעניין, טונר הוא תחליף לראשי הדיו במדפסות הלייזר, כלומר הם ראשי דיו למדפסת מגיע בקופסא המכילה אבקרה פלסטית אשר נצמדת לדף כאשר אתם מדפיסים. ישנם סוגי טונרים החל מטונרים מקוריים אשר מגיעים עם רכישת המדפסת ושייכים ליצרן המצויין על המדפסת, הם נחשבים איכותיים בהדפסה ומתאימים בצורה מושלמת למדפסת שלכם, וכמו כן יש טונרים חלופיים אשר לא מיוצרים עי היצרן שעל המדפסת וניתן לרכוש אותם במחירים זולים יותר בחנויות הציוד השונות, וגם איכותם שונה מאיכות המקוריים. לכן שמזמינים טונר למדפסת שלכם, מומלץ ללכת על המקוריים והאיכותיים ביותר.

לשם מה צריך טונר

טונר הוא מסאט לכל מדפסת במיוחד מדפסת הלייזר אשר עובדת עם טונר. ראשי הדיו למדפסת הם למעשה החומר שמוציא הטונר בהדפסה על הדף, כלומר הם התוצאה של פעולת ההדפסה שאתם שולחים למדפסת כאשר אתם רוצים להדפיס משהו. לכן חשוב להשקיע בטונר טוב. טונר איכותי שייתן תוצאות הדפסה טובות בשטח, כי אין כמו טונר של היצרן אשר מתאים פיקס למדפסת שלכם. אז בפעם הבאה שאתם צריכים להזמין טונר אל תשכחו ללכת על טונר מקורי כי ראשי דיו למדפסת זה דבר חשוב ואם לא משתמשים בטונר טוב שמתאים לראשי דיו למדפסת אז התוצאה בהתאם. לכן הרבה עסקים מעדיפים ראשי דיו למדפסת אשר פועלים על טונר מקורי. כי ראשי דיו למדפסת מוכיחים את עצמם בשטח כל פעם מאשר שימוש בטונר חלופי.

מה יותר טוב טונר או מראשי דיו למדפסת

ישנם כמה נקודות זכות לטונרים מאשר ראשי דיו והם: התפוקה שלהם יותר גבוהה והם מוציאים כמות גדולה של הדפסות מראשי דיו, העמידות שלהם היא לפרק זמן ארך, מהירות ההדפסה היא מאוד מהירה יחסית למדפסות אחרות שלא עובדות על טונר, איכות ההדפסה גבוהה והדיו לא נמרח כמו במדפסות אחרות. ועוד דבר חשוב כל ההתעסקות עם מילוי והחלפת טונרים היא נוחה ופחות מלכלכת משאר שאר סוגי הדיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here