באירוע הקרוב משדרגים את התפריט

0
1936
קרדיט: pixabay

ככל שהשנים חולפות, אירועים נעשים מצומצמים ואינטימיים יותר. בחודשים האחרונים, הנסיבות בשטח מאלצים אותנו להתאים את האירועים למגמה הזו באופן מוגבר. התופעה הזו מציבה בידינו הזדמנות להשקיע יותר בכל ההיבטים של האירוע ולהציע לאורחים שלנו חוויה של יוקרה. קייטרינג בוטיק מביא עמו את כל הערך המוסף הזה ומאפשר לך ליהנות מטעמים חדשים ויצירתיים שיעצימו את השמחה בכל האירועים החשובים לך. כדי שהחוויה אכן תהיה ייחודית, שף איתן קיזלר מזמין אותך ליהנות מטעמים חדשניים ומתפריט עשיר בתוצרים בעבודת יד באיכות בלתי מתפשרת.  

ההכנות לקראת אירועים עשויות להיות מפרכות. לרובנו אין הכשרה כמפיקי אירועים ולפתע אנו נדרשים לקבל החלטות רבות שיקבעו במידה רבה את החוויה באירוע. אנו רוצים להעניק לעצמנו ולקרובים היקרים לנו אירוע משמח ובלתי נשכח ולתת לאורחים שלנו חוויה מרגשת ונעימה. שפע האפשרויות הקיים כיום בתחום האירועים עשוי לבלבל אותנו וכשזה מגיע לקייטרינג, המשימה נעשית מורכבת פי כמה. בין אם נדרש לנו קייטרינג לבר מצווה בגן אירועים גדול או למסיבת גיוס שעושים בבית, חשוב שנשקיע באיכות התפריט. קייטרינג טוב יכול לקבוע את כל חוויית האירוע.

קייטרינג בוטיק אידיאלי לאירועים בבית

כשהקייטרינג שלך מאפשר לך ליהנות מכל היתרונות של מסעדת שף בביתך, מובטח לך אירוע מוצלח. נוכל להזמין קייטרינג לברית בחצר הבית ולהגיש לאורחים שלנו את הטוב ביותר. בין אם אנו חובבי מנות קלאסיות או אם בא לנו להתנסות במשהו חדשני ומודרני, שף בוטיק בעל ניסיון וידע נרחב מבטיח שהביצוע יהיה מדויק ומוקפד ללא פשרות.

האירועים המשפחתיים שלך הם הזדמנות ליהנות מהשירותים המפנקים ביותר ולהתנסות בדברים חדשים. עם המזיגה הנכונה שבין איכות וטריות חומרי הגלם ובין החשיבה והיצירתית והרב-תחומית, הקייטרינג של איתן קיזלר הוא כל מה שקיווית לקבל באירוע הבא שלך. אלו סוגי האירועים שמשאירים רושם ושנשארים בזיכרון למשך שנים.

ליהנות מארוחת חג עם מנות שף

גם בחגים, מציע שף איתן קיזלר תפריט מגוון עם מנות מקוריות. הידע רב השנים שצבר בלימודי קונדיטוריה באירופה, ההיכרות המעמיקה עם המטבח הבלקני והים תיכוני ושימת הלב המוקפדת לכל פרט ופרט באירוע, הם אלו שעושים את ההבדל המשמעותי ומעניקים לך חוויית טעם יוצאת דופן. בין אם נדרש עבורך קייטרינג לפסח, לראש השנה או לכל ארוחה משפחתית גדולה אחרת בבית או מחוץ לו, יש לך מענה שהמחויבות לאיכות עומדת בראש סדר העדיפויות שלו. לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך בטלפון 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here