המשמעות של יועץ כלכלי לניהול התקציב הביתי

0
1449
קרדיט: pixabay

יועץ לכלכלת המשפחה הוא איש מקצוע המתמחה בבנייה והתאמה של תוכניות כלכליות אישיות ומשפחתיות, שיוכלו לסייע לכם להפוך את המינוס לפלוס – ולחיות חיים של רווחה כלכלית. חלק מהמושגים הללו אולי נשמעים לכם בגדר חלום כרגע, אולם אם תקפידו לעבוד לפי תוכניות של עמיחי מרקס, יועץ מוסמך לכלכלת המשפחה הרי שתוכלו לצאת מהמינוס בהקדם – ולהתנהל פיננסית בצורה בריאה ונכונה שתוביל אתכם לשינוי ניכר באורח החיים שלכם.

 

כיצד יועץ לכלכלת המשפחה יוכל לעזור לכם להפוך את המינוס לפלוס?

משפחות רבות בישראל חיות תחת התנהלות כלכלית שגויה ומוזנחת. לרוב היא אפילו גובלת בחוסר אחריות אשר מביאה את המשפחה למצב של מינוס בבנק, הוצאות חודשיות הגדולות יותר מההכנסות המשפחתיות והתדרדרות במצב הכלכלי מדי חודש. למזלכם יועץ מקצועי יוכל לסייע לכם להפוך את התהליך.

  • שינוי תפישה והכנה מנטאלית – אחד האתגרים הגדולים ביותר של כל יועץ כלכלי, במיוחד כאשר משפחה שלמה מעורבת בנושא הכלכלי ולא אדם אחד האחראי לעצמו, היא שינוי התפישה של בעלי המשפחה. אנשים מגיעים מראש עם תחושת ויתור או חוסר אמונה שכן ללא אמונה וללא תשוקה אמיתית לשנות את מצבכם הכלכלי לא תוכלו לעשות זאת.
  • תוכנית פיננסית ברורה – לכל יועץ כלכלי יש את ה"אני מאמין" שלו. חלק ממליצים על לגזור את כרטיס האשראי, חלק מאמינים בצמצום של כל דבר אפשרי ופגיעה משמעותית באורח החיים הנוכחי וחלק מאמינים בהתנהלות כלכלית נכונה ומתונה. אתם רוצים לראות תוכנית פיננסית ברורה מול עיניכם, לבצע את ההתאמות הנדרשות לדברים שבאמת תוכלו לעמוד בהם לאורך זמן ולראות כיצד זה אמור לסייע לכם לשפר את מצבכם הכלכלי ולהתנהל נכון יותר בעתיד.
  • הגדרת מטרות – יועץ כלכלי יעזור לכם להגדיר מטרות שיסייעו להנאת הפעולה, הגברת האמונה והגדלת התשוקה לרצות להגיע לשם ולבצע את הפעולות הנדרשות לשינוי המצב הכלכלי.

 

בואו נתחיל

עמיחי מרקס הוא יועץ המתמחה בתחום כלכלת המשפחה ומספק שירותי ייעוץ כלכלי גם לפרטיים, גם למשפחות וגם ייעוץ והכוונה כלכלית לפני השקעות גדולות או החלטות חשובות בנושא הכלכלי. עמיחי מאמין בתוכנית מותאמת אישית לכל משפחה לפי הצרכים והיכולות שלה, כל עוד הגרף מאפשר התקדמות ליציאה מהמינוס ואורח חיים טוב יותר. עמיחי ילווה אתכם בתהליך עד שתגיעו לרווחה כלכלית, ויעניק לכם את הכלים עבור ניהול תקציב ביתי בצורה הטובה ביותר עבורכם. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here