התנהלות כלכלית נכונה

0
793
קרדיט: freepik

כל בעל עסק יודע שלהתנהל ללא שירותיו של רואה חשבון זה כמעט בלתי אפשרי. רואה חשבון בהרצליה יסייע לכם בכל מה שקשור לטיפול הפיננסי והחשבונאי של הגשת דוחות שנתיים, קיזוז הפסדים, ניצול נקודות זיכוי, דיווחים למע"מ ועוד שורה ארוכה של שירותים. אומנם לכאורה זה נשמע די פשוט לדווח למס הכנסה מהן ההכנסות וההוצאות של העסק לאותה שנה, אך הדברים לא פשוטים. יש מערכת שלמה של חוקים ונהלים לפיה יש לדווח ולהגיש דוחות שנתיים, יש חריגים רבים, סיווגי הוצאות שמותרים או לא מותרים בניכוי, ורק רואה חשבון מקצועי שמכיר את הדברים יגיש עבורכם דוח שנתי שתואם לצרכים שלכם ולעסק שלכם.

שירותים

רואה חשבון בהרצליה יגיש עבורכם כאמור דוחות שנתיים, ועוד קודם לכן יבצע מול רשות המיסים, המע"מ והביטוח הלאומי את כל הדרוש על מנת לפתוח לעסק שלכם תיק. ויש לדווח בשוטף לא רק דוח שנתי אלא גם דיווחי מע"מ לעוסקים מורשים ולחברות, לעתים נדרש להגיש הצהרת הון, לבצע תיאומי מיסים, לטפל בדיווחי מס של עובדים שכירים ונושאים נוספים.

אם אתם מתלבטים לגבי פתיחת חברה בע"מ או יישות משפטית אחרת, הרי שרואה חשבון מנוסה גם יסייע לכם בכך. בהתאם למצב המשפטי והעסקי והבנת העסק רואה החשבון יספק לכם תובנות והמלצות לגבי הצעדים שכדאי לכם לעשות – האם כדאי לפתוח חברה בע"מ או אולי אפשרויות אחרות מבחינת היבטי מס.

המלצות

כאשר אתם בוחרים רואה חשבון בהרצליה חשוב להתרשם מהמלצות. לקוחות מרוצים שממליצים על רואה חשבון הם אלמנט חשוב מאוד. בקשו המלצות וחוות דעת, ערכו פגישת היכרות עם רואה החשבון ובחרו את הטוב ביותר עבור העסק.

העלות

עבור שירותי רואה חשבון בהרצליה תשלמו מדי חודש סכום שמשתנה שיכול לנוע בין רף של 150 ₪ בחודש ויותר. עסקים קטנים ועצמאיים לרוב משלמים כמה מאות שקלים בודדים, ויש מקרים בהם התשלום הוא פעם בשנה עבור הגשת הדוח השנתי ושירותים נלווים לאורך השנה.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here