חיי המשפחה בצילם של עורכי הדין – איך לשמור על הילדים

0
1437
חיי המשפחה בצילם של עורכי הדין – איך לשמור על הילדים
קרדיט: Pixabay

אם בעולם המשפט יש תחומים בהם הפעילות היא מאוד אגרסיבית ומקצועית, דיני המשפחה נוטים להיות רגישים יותר. במיוחד בשל העובדה שמדובר על תחום בו ילדים מעורבים בצורה מאוד ישירה, בחלק רב מהתיקים וההחלטות בתיקים משפיעות על החיים שלהם בהווה ובעתיד לבוא. ועל כן, צוות עורכי הדין של משרד חיים פכטר, מסייע למשפחות לקחת החלטות מתוך אחריות הורית ורגישות.27

ניהול תיקים בגישה רגישה

בשונה מעבודתם של עורך דין דיני עבודה, עורכי הדין העוסקים בעולם דיני המשפחה הם אנשים שמבינים את החשיבות של ניהול תיקים בצורה רגישה. כשיש ילדים בתמונה, אי אפשר לנהל קרבות גירושין מכוערים, או לחשוב שיש לכם את היכולת להיאבק על רכוש משותף מבלי לתכנן את העתיד. היכולת של עורכי הדין לראות את התמונה המלאה ולחשוב על הפתרונות הדרושים למשפחה שלכם, היא זו אשר יכולה ליצור שינוי משמעותי באורחות החיים של בני המשפחה במהלך הגירושין, ואחרי הגירושים.

אחריות ללקוח, אך גם לילדיו

למרות שיהיה הרבה יותר קל להסתכל על הצרכים האישיים שלכם, במהלך העבודה על גירושין מבן או בת הזוג, אי אפשר לעשות זאת. כל עורך דין משפחה אשר מכבד את המקצוע שלו, מסתכל על הלקוח ועל הילדים שלו כיחידה הוליסטית, אשר צריכה לקבל את הפתרונות הנכונים ביותר בהתאם לצרכים השונים. ולפעמים, המשמעות היא שפשוט צריך לדאוג גם לצרכים של הילדים, ולהגיע לפשרות מתאימות בנושאים חשובים וקשים. החל בנושאים כלכליים, אבל גם ובעיקר בכל מה שקשור להסדרי ראייה ולאחריות הורית.

חשיבה קדימה היא לא מילה גסה

אם חשוב לכם לנהל אורח חיים משפחתי, עד כמה שאפשר, גם במהלך תקופת הפרידה ה, זה אפשרי. למרות כל הקושי, ולמרות האתגרים הרגשיים והנפשיים, יש יותר ויותר זוגות ישראלים אשר בוחרים להבטיח את העתיד הכלכלי והאישי של המשפחה שלהם, על ידי תהליך גירושין ברוח טובה, בעזרתו מקצועית של עורך דין מיומן ומנוסה בתחום. כך תוכלו לצאת לפרק ב מתוך ידיעה שלא פגעתם בבן הזוג ובילדים היקרים שלכם.

בעזרת אנשי הצוות המיומנים של משרד עורכי הדין חיים פכטר, ניתן לפתוח בהליך גירושין אשר ישמור על כל בני המשפחה שלכם, וישים את הילדים במרכז. אנו נעשה את כל המאמצים כדי להביא את המשא ומתן עד נקודת הצלחה, ולעשות זאת בנעימות ומתוך אחריות. לפרטים נוספים: 074-7366072.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here