ירושות וצוואות מחייבות טיפול משפטי

0
89
קרדיט Canva

גם אם אינכם זקוקים בדרך כלל לעורכי דין מעבר למפגשים אקראיים במהלך החיים שנוגעים לשכירת דירה או פרוצדורות פשוטות כאלה, יש מקום שבו אין ברירה אלא להיפגש עם עורך דין, ורצוי שיהיה עורך דין שיש לכם אתו יחסי אמון מלאים כדי לנהל את העניינים המשפחתיים הרגישים ביותר. כל מקרה פטירה מחייב הוצאת צו ירושה ליורשים, בין אם יש צוואה או אין, על פי חוקי ישראל. זה מאפשר לטפל בכל העניינים הכספיים של הנפטר ובנכסים וזה מקנה לכם את הזכות לרשום על שמכם נכסים שירשתם ולטפל בכל מה שנותר. שירותיו של עורך דין ירושות חיוניים במיוחד כאשר יש בעיה שצריך לפתור, אם יש צוואה או אין ואם יש מתנגדים או חולקים על זכותכם לרשת את המנוח. במקרה כזה רק התייעצות עם עורך הדין ונקיטת הפעולות הנובעות מכך יוכלו לסייע לכם להגן על שלכם ולמלא אחר רצונו האחרון של מוריש העיזבון. עו"ד ערן דוידוב מלווה את לקוחותיו בהליכים להוצאת צו ירושה ובטיפול בכל בעיה שנוצרת עם ערעור על כך.

גירושין ותשלום דמי מזונות

לא כל גירושין מסתיימים בדרישה לתשלום מזונות משום שלא תמיד יש ילדים, או שהילדים כבר מבוגרים ואינם מחייבים תשלום מזונות. אולם, יש מצבים רבים שבהם יש להגיש תביעת מזונות ויש לפעמים נסיבות יוצאות דופן שמחייבות בדיקה אם מגיע לכם מזונות. ענייני מזונות ותשלומי מדור או כל תשלום אחר שחייבים לשלם לאחר גירושין או כבר במהלכם, הם עניינים שעשויים להשתנות בגלל נסיבות שונות ולכן יכול להיות שלא יסתיימו גם כאשר מתגרשים וממשיכים הלאה. לפעמים, צריך לחזור ולעדכן סכומים או לדרוש יותר ולכן, הסכם גירושין ערוך היטב שמסדיר את המזונות וסוגר את כל הקצוות הפתוחים הוא חיוני לכל זוג מתגרש, כדי למנוע כמה שיותר בעיות בהמשך.

להיפרד בצורה מוסכמת

הגירושין הטובים ביותר נעשים בהסכמה כאשר יש כמה שיותר עניינים שמסכימים עליהם מראש ומונעים את התלקחות העימותים בין בני הזוג. זה לא אומר שאין משקעים רגשיים וסערת רגשות בזמן גירושין כאלה, אבל זה מונע לפחות את התדרדרות המצב למלחמה כוללת שרק מעכבת את מציאת הפתרונות ואת השיקום של החיים של בני הזוג. עם זאת, לעתים אין ברירה וכל טיפול בתיק גירושין שנעשה בדרך מקצועית על ידי עורך דין ערן דוידוב בהתאם למצב ולפעולות שנדרשות כדי לשמור על זכויות הלקוחות. בכל מקרה, ניהול תיק כזה נעשה תמיד בתיאום עם הלקוחות ועל פי גישתם ביישוב הסכסוך ביניהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here