לימודים לתואר שני

0
1490
לימודים לתואר שני

תואר שני ביעוץ ארגוני על קצה המזלג

אם חשבתם לעסוק בתחום הייעוץ הארגוני, וודאי ידעתם שתואר ראשון בפסיכולוגיה, מנהל עסקים, או מדעי ההתנהגות אינו מספיק, צריך גם תואר שני ייעוץ ארגוני.

תואר שני ייעוץ ארגוני מקנה הן ידע תאורטי והן ידע מעשי ואפשרויות התעסוקה עם קבלת

תואר שני ייעוץ ארגוני הן רבות ומגוונות; תפקידי ייעוץ בארגונים קטנים כגדולים, השתלבות בתחום ניהול משאבי אנוש, גיוס כוח אדם, כיועץ פרטי לחברות, ועוד.

תואר שני ייעוץ ארגוני נחשב למבוקש ויוקרתי, ומשלב שלושה תחומים עיקריים – פסיכולוגיה, סוציולוגיה והתנהגות ארגונית.

תכניות הלימודים השונות בלימודי תואר שני ייעוץ ארגוני כוללות ברוב המקרים לימודי ליבה, קורסי בחירה, ותחום התמחות לבחירה.

למה כדאי לעשות תואר שני במשאבי אנוש?

הדרישה ההולכת וגוברת בשוק העבודה למנהלים איכותיים בתחום משאבי האנוש הולידה את הצורך בפתיחת תכניות לימודים והכשרה לקבלת תואר שני במשאבי אנוש באוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ.

מה עושים עם זה?

בוגרי תואר שני במשאבי אנוש יוכלו להשתלב בתפקידים כמו מנהל משאבי אנוש, מנהל גיוס והשמה, מנהל מערך הדרכה, מנהל רווחה. תואר שני במשאבי אנוש מגדיל מאד את הסיכויים להגיע לתפקידים בכירים בתחום.

איפה עושים את זה?

ניתן ללמוד תואר שני במשאבי אנוש במספר רב של אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ, כמסלול התמחות במסגרת לימודי תואר שני במנהל עסקים, או במסלול ישיר לקבלת תואר שני במאבי אנוש. לימודי תואר שני במשאבי אנוש על פי רוב נמשכים שנתיים, תנאי הקבלה ללימודי תואר שני במשאבי אנוש הם תואר ראשון בממוצע 80 לפחות, עם רמת "'פטור" באנגלית.

כל מה שרצית לדעת על תואר שני בלקויות למידה

תואר שני בלקויות למידה הוא תואר חדש יחסית, אך ברוב האוניברסיטאות והמכללות לחינוך בארץ כבר ניתן ללמוד אותו, לעתים במסגרת תואר שני בחינוך מיוחד. כיום ניתן ללמוד תואר שני בלקויות למידה באוניברסיטה העברית, אוניבסיטת ת"א, אוניברסיטת חיפה, מכללת בית ברל, ומכללת דוד ילין לחינוך.

מטרת הלימודים, או למה צריך את זה?

מטרת הלימודים בלימודי תואר שני בלקויות למידה היא ליצור בסיס רחב של ידע וכישורים שיאפשרו לבוגרים למלא תפקידים בכירים בתחומים של מחקר, חינוך ושיקום, הדרכה ומנהיגות חינוכית.

תנאי קבלה ולמי מיועד התואר?

תנאי הקבלה ללימודי תואר שני בלקויות למידה משתנים ממוסד למוסד אך בדרך כלל התואר מיועד לבוגרי תואר ראשון בתחום החינוך או בייעוץ חינוכי, בפסיכולוגיה, או מקצועות פרה-רפואיים, בממוצע 85 לפחות.

תכנית הלימודים, וכמה זמן זה לוקח?

משך הלימודים במסלול תואר שני בלקויות למידה הוא שנתיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here