למה כל כך חשוב לעבוד עם עורך דין מהתחום הצבאי?

0
944
למה כל כך חשוב לעבוד עם עורך דין מהתחום הצבאי?
קרדיט: Freepik

עבירות במישור הצבאי הן חלק אינטגרלי מתהליך החינוך של המערכת הצבאית שלא מעט חיילים עוברים. אבל כאשר מדובר על עבירות פליליות ולא עבירות משמעת, הענישה מתנהלת אל מול הפרקליטות הצבאית ולא אל מול המפקדים ביחידה. סיטואציה כזאת מחייבת עבודה הרבה יותר רצינית ומשמעותית מבחינה משפטית, ולכן אתם חייבים לקבל את הליווי המיומן של עורך דין אלון ארז המתמחה בתחום המשפט הצבאי. עורך דין צבאי זה עורך דין בעל אישור מיוחד לעסוק בתחום זה.

התמודדות ראויה עם מעשים בדין הפלילי

הדין הפלילי בשירות הצבאי דומה במידה רבה מאוד לדין הפלילי בעולם האזרחי. כמובן שהמערכת הצבאית מתייחסת גם לאירועים פליליים שיכולים להתרחש בצבא, כמו למשל התנהגות לא הולמת של חייל או פגיעה באזרחים חפים מפשע. ולכן, התמודדות עם הדין הפלילי בצבא מחייבת את שירותיו של עו"ד פלילי, בדיוק כמו באזרחות רק עם התמחות בעולם המשפט הפלילי הצבאי.

החשיבות של תלונה מסודרת – מול גורמי כוח בצבא

עורך דין מקצועי שמתעסק בתחום הפלילי בצבא יודע בדיוק מי הם מוקדי הכוח שמנהלים את ההליך הפלילי ואיך צריך וראוי לנהל מולם את הדיון המקצועי. למשל עורך דין הטרדה מינית בצבא יפנה לממונה על ההטרדות המיניות, לפרקליטות, ולבית הדין הצבאי על מנת להבטיח שכל הזכויות של המתלוננת, המתלונן או הנאשמים נשמרות במהלך תקופת הבחינה של האירועים. ביקורים בכלא, כמו גם הזכויות לראות את המשפחה ואת החברים או לקבל חקירות בתנאים מתאימים, כל אלו יושבים תחת אחריות של עורך דין המלווה את התיק שלכם והוא זה שצריך לדאוג שהזכויות נשמרות.

תהליכי קבלת ההחלטות שמתאימים להליכים צבאיים

אלמנט נוסף וחשוב מאוד בעבודה עם המערכת הצבאית, הוא היכרות עם האופי של הצבא בעולם המשפטי. ההבדל הניכר באזרחות הוא ההחמרה במקרים מסוימים של הפקודות בצבא. למשל, עורך דין אלימות במשפחה באזרחות מתעסק בתיקים מאוד חמורים ויכול להגיע לעסקאות טיעון על כל מיני אלמנטים במהלך הדרך. לחילופין, עורך דין שמתעסק בעבירות אלימות בצבא יכול למצוא את עצמו מחויב ברף ענישה גבוה יחסית, עם קושי משמעותי לקבל הקלות בעונש, ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז מציע לכם לקבל שירותי ליווי משפטי מיומנים בכל מה שקשור להורות בלי להיות בתחום הצבאי. אנו עושים את מלוא המאמצים לייצר סטנדרט משפטי ללא רבב. וכך להציע לכם לשמור על הזכויות שלכם בצורה הכי טובה שיש. לפרטים נוספים ויצירת קשר 0507368203.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here