רגע לפני הנישואין – איך לבנות הסכם ממון מעולה?

0
598
קרדיט: Freepik.com

נישואין מהווים רגע מאוד משמח בזיכרון שלנו בחיים. כולנו רוצים להגיע ליום שבו נעמוד תחת חופה וקידושין, ונקבל את בני ובנות הזוג שלנו למשפחה המורחבת בגאון. אבל מה קורה כאשר מערכת היחסים עולה על שרטון? במצב כזה, צריך להסתכל על ההסכמים שנחתמו לפני הנישואין בעזרת הידע והניסיון של עורכת הדין הילה וינטרוב, ולנצל את כל היתרונות בשביל לאפשר לעצמכם לצאת לדרך חדשה כאשר הנושאים הפיננסיים מסודרים.

חשבו על היתרונות של ההסכם

היום, יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים לקחת אחריות על מערכות היחסים שלהם, עוד לפני שהן בכלל הופכות למערכות יחסים רשמיות. וזאת  לאור העובדה כי אנשים נכנסים למערכות יחסים מחייבות כאשר יש להם נכסים ורכוש והם רוצים ובצדק לשמור ולהגן עליהם. בדיוק מהסיבה הזו, הסכם ממון בין בני זוג הוא הסכם שהולך והופך נפוץ יותר, והוא משרת גם אנשים מן השורה (אך לא רק) אשר מעוניינים לדאוג לאינטרס הכלכלי שלהם ושל המשפחה העתידית שלהם.

בנו הסכם שמכבד את שני הצדדים

הבנייה של הסכם ממון היא החלטה אישית, אבל גם בחירה משפטית. בין היתר, צריך לבנות הסכם ממון על בסיס שפה משפטית וצריך להיעזר בידע ובניסיון של עורכי דין כדי להבטיח שכל אחד מהצדדים החתומים על הסכם ממון ידועים בציבור זוכה לקבל את הזכויות שלו בצורה מכבדת ומכובדת. אם נכנסתם למערכת היחסים עם נכסים, אתם רוצים לדאוג שהם יהיו שלכם גם במקרה של פרידה או לכל הפחות שתהא חלוקה אחרת הגיונית קל וחומר אם צברתם לאורך מערכת היחסים נכסים נוספים, אז בהחלט צריך לדאוג לחלוקה הוגנת בין שני בני הזוג.

הבינו מה הם הנכסים האישיים של כל אחד

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין חתימה על הסכם ממון לפני נישואין היא החלטה חשובה ונכונה. אתם דואגים גם לנכסים שצברתם עד היום. אבל גם למשפחה שלכם בעתיד ויוצרים מעין איזון בין כל האינטרסים שיכולים להתנגש בשלב כזה או אחר. זה אולי מצב מורכב מבחינה רגשית, בוודאי רגע אחד לפני שינוי סטטוס מרגש מאוד בחיים. אבל זו היא הדרך החכמה להתמודד עם אתגרים ושאלות מורכבות מאוד.

משרד עורכי הדין הילה וינטרוב, יעזור לכם לתכנן בצורה הטובה ביותר את החתימה על הסכם הממון שלכם, ויבטיח שאתם צאו לדרך חדשה במערכת היחסים שלכם עם וודאות משפטית ועם הגנה על האינטרסים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד הילה וינטרוב 0779968860.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here