דלת הדף רסיסים

0
125
קרדיט: pexels.com

אירועי ה 7 באוקטובר הזכירו לכולנו עד הכמה המציאות בה אנו חיים היא שברירית ועד כמה אי אפשר להיות שאננים. הדבר נכון לכל אזורי הארץ ולא רק לאזורי הגבול. לכן, ממ"ד הוא אמצעי חשוב ביותר שככל שהדבר תלוי בכם חשוב לדאוג לכך שיהיה לכם. גם כאשר ישנו ממ"ד, ישנם כל הזמן פיתוחים בתחום כך שדלת ממ"ד ישנה מומלץ להחליף ולהתקין דלת הדף רסיסים חדשה. כדי להרגיש בטוחים במקום בו אתם אמורים להרגיש הכי בטוחים שאפשר, הבית שלכם, אל תחכו. בדקו שכל האמצעים שישנם בממ"ד הם יעילים ויגנו עליכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד צריכה להיות בנויה דלת הדף רסיסים

דלת הדף רסיסים אמורה, ממש כשמה, להגן עליכם מפני יריות הנורות לכיוון הממ"ד, גם ממרחק קצר. דלת זו צריכה להיות עשויה מפלדה בעובי 25  מ"מ לפחות כדי לעמוד בתקן הנדרש. משקוף הדלת צריך להיות עשוי פח מגלוון בעובי 3 מ"מ. צירי הדלת צריכים להיות מותאמים לעומס שיוצרת דלת הדף רסיסים שהוא רב יותר באופן משמעותי מן העומס שיוצרת הכנף של דלת רגילה. לדלת צריכים להיות צמד בריחים מגלוונים בקוטר 30 מ"מ הממוקמים בצידה הפנימי של הכנף. האירועים שלא נשכח הראו לנו עד כמה דלת הדף רסיסים תקנית היא קריטית ועד כמה דלת הבנויה היטב נתנה סיכוי גבוה יותר להצלת חיי אדם..

לרכוש את הדלת וכל אמצעי מיגון מחברה המתמחה בתחום

ממ"ד, על כל אמצעי המיגון הקשורים אליו, הוא תחום בפני עצמו שנדרש ידע רב וניסיון כדי לספק את האמצעים העומדים בתקנים ויכולים לתת מענה ברגע האמת, ברגע שחלילה נמצאים במצב בו זקוקים למיגון. יש לציין כי דלת הדף רסיסים אינה מיועדת רק למיגון בהקשר הבטחוני. נעשה בה שימוש גם במפעלים בהם תהליך הייצור יכול לגרום לסכנות כמו התזת רסיסים שעלולים לפגוע ולסכן חיי אדם. בין אם מדובר על מפעלים הנדרשים לשמירת חיי העובדים ובין אם על בתים פרטיים או משרדים שיש להם ממ"ד ורוצים לתת את ההגנה הטובה ביותר לנמצאים בו, חשוב לפנות לחברה בעלת ניסיון רב בתחום, חברה הפועלת באופן מקצועי וללא פשרות בנושא קריטי זה.

חברת שביט רונן מתמחה בכל הנוגע לציוד לממ"ד ומרחבי מיגון. החברה מספקת את כלל הציוד הנדרש וגם מבצעת בדיקת תקינות בהתאם לצורך. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here