חברת משלוחים לעסקים

0
45
קרדיט - Freepik

חברת משלוחים לעסקים הינה בעלת תשתית מעולה למתן שירותים אלו. היא פועלת ברציפות כדי לספק את כל הדרישות והבקשות כולל המיוחדות. היא מקיימת אינטגרציה איכותית מול הלקוחות. כמו כן, נעזרת באפליקציה ייחודית המותאמת לפעילותה ומייעלת אותה. חברת פיקס שליחויות פועלת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

חברת משלוחים לעסקים – בעלת תשתית מעולה

חברת משלוחים לעסקים מחזיקה ברשותה תשתית מעולה הכוללת צי רכבים מסוגים ודגמים שונים ועובדים מסורים ומיומנים. הרכבים כוללים, דו גלגליים, טנדרים, משאיות קלות ואחרים. על המשאיות מנופים להורדה בטוחה של מטענים כבדים, עגלות סחיבה וציוד אחר שנועד לשינוע חבילות ומטענים כבדים. ברשותה מערכת חכמה ליצירת תקשורת מהירה מול הלקוח. כך לקביעת מועד אספקה, להתקשרות לפני ובעת ביצוע המשלוח לצורך תיאום מועד הגעה משוער ועוד. צוות הניהול נעזר במערכת המצליחה לסנכרן היטב בין השליחויות. כך, למניעת צווארי בקבוק וחסמים ולהסדרת כל משלוח בצורה מיטבית. לחברה אינטגרציה מעולה מול הלקוח ובמסגרתה היא מציעה ממשקים מלאים לאתרי מסחר אלקטרוני ומערכות CRM עם מינוף טכנולוגית API מתקדמת. מה שמבטיח סנכרון מלא של נתונים עבור פלטפורמות מכירה שונות. המערכת היעילה יודעת להגיב לבקשות מיוחדות כולל למשלוחי אקספרס.

שירותים נלווים תחת מעטפת אחת

החברה מספקת גם שירותים משלימים. בין היתר: שירותי אחסון סחורות וחבילות במחסנים מאורגנים של החברה לטווחי זמן בלתי מוגבלים. שירותי גוביינא המאפשרים תשלום במזומן או בצ'קים עבור החבילה בעת קבלתה, שירותי משלוח כפול המאפשר להחליף את תכולת המשלוח של הלקוח במשלוח חדש בעת הקבלה, הלוגיסטיקה, האחריות והתמיכה המקיפה הנ"ל מעודדת את הלקוח ליצירת  קשרי עבודה שוטפים. היא אף תורמת לחיסכון בזמן, בטרחה, בשעות עבודה ובהוצאות מיותרות.

חברה מוכרת

חברת פיקס שליחויות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ סבלני לכל סיטואציה, זמינות, עמידה בלוח זמנים, אדיבות, יעילות, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהכרת התחום לעומק, מהתחדשות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here