ייצוג משפטי מקצועי בתיקים של עבירות כלכליות מורכבות

0
41
קרדיט - Freepik

חוק איסור הלבנת הון משנת 2000 מקנה לרשויות החוק בישראל שלל כלים וסמכויות כנגד חשודים ונאשמים בשורת עבירות כלכליות. בין השאר ניתן להטיל בגין העבירות השונות המוגדרות בחוק עונשי מאסר בפועל של עד 10 שנים, וחשוב להדגיש כי גם עבירות מס מסוימות נכללות תחת ההגדרה של הלבנת הון. בכל מצב של קונפליקט מול הרשויות כדאי למצוא מיד עורך דין הלבנת הון עם ניסיון רחב היקף. עו"ד רונן בנדל ייצג לקוחות רבים בתחום הספציפי הזה, ובהתאם רכש בקיאות מעמיקה בו.

איך עורך דין הלבנת הון מסייע ללקוחותיו?

* ייעוץ מקיף לקראת חקירה – מי שלא מיומן בהתמודדות עם חוקרים, בין אם של המשטרה ובין אם של רשות המיסים, עלול לבצע טעויות קשות במהלך חקירה ולסבך את עצמו שלא לצורך. ייעוץ מקיף עוד לפני החקירה, מפחית את הסיכון לכך.

* מניעת חילוט רכוש – וכן מניעת הקפאת חשבונות בנק, סנקציות שהחוק מאפשר ליישם עוד לפני הגשת כתב אישום.

* צו איסור פרסום – בנסיבות מסוימות ניתן לאסור על פרסום ההליכים הפליליים ובדרך זו למנוע פגיעה תדמיתית שעלולה להיות קשה לא פחות מזו המשפטית.

* גיבוש הסדר טיעון נוח – בהתאם לחומר הראיות כנגד האדם, ועל-מנת להימנע ממשפט שעלול להסתיים בעונש חמור. חשוב להדגיש כי ניהול משא ומתן מול התביעה חייב להתנהל באופן מושכל וזהיר על-מנת שלא ייגרם נזק ללקוח.

* ייצוג בבית משפט – ניהול מאבק משפטי נחוש על-מנת להוביל לזיכוי, או לכל הפחות לעונש קל, וזאת על בסיס אסטרטגיה מדויקת המותאמת לנסיבות הספציפיות.

שירות מחויב בתחום מורכב במיוחד

המורכבות הרבה של נושא הלבנת ההון, והגבול הדק מאוד במקרים רבים בין פעולה לגיטימית לאסורה, מחייבים בקיאות מעמיקה במיוחד מצד כל מי שמטפל בנושא, בכל שלב של ההליך הפלילי. בהתאם עורך דין הלבנת הון הוא איש מקצוע עם ידע רחב היקף לא "רק" לגבי החוק והפסיקה, אלא גם ביחס לסוגיות פיננסיות. איכות הכרחית נוספת היא שקיפות מלאה, כדי שהלקוח ידע בכל נקודת זמן מהו מצבו האמיתי, וכך לקבל את ההחלטות הנכונות עבורו. עו"ד רונן בנדל מקפיד להתנהל בדרך זו, וכמו כן השירות שלו מתאפיין במחויבות מלאה לכל אדם.

ייצוג נפגעי עבירה

בהליך פלילי ישנם שני גורמים: המדינה שהיא התובעת, והאדם המואשם בביצוע העבירה. נפגעי העבירה לא מהווים צד למשפט הפלילי, אולם גם כך החוק מקנה להם זכויות שונות, מתוך הכרה בכך שנגרם להם נזק ממשי ולכן מן הראוי לסייע להם בדרכים שונות. על-מנת לממש את הזכויות במלואן כדאי לפנות לעורך דין בעל ניסיון במתן השירות הספציפי של ייצוג נפגעי עבירה. עו"ד רונן בנדל כבר סייע לנפגעי עבירות מכל הסוגים למצות את זכויותיהם, בנחישות ומסירות.

ייצוג נפגעי עבירה – מהן הזכויות המגיעות לנפגעים?

* הגנה – החוק כולל מספר רב של מנגנוני הגנה על נפגעי עבירה, גם לאורך ההליך הפלילי וגם לאחר שהוא מסתיים. ביניהם: צו למניעת הטרדה מאיימת, צו איסור פרסום, צו מגבלות על חזרתו של עבריין מין ועוד.

* הבעת עמדה – לנפגעי עבירה ישנה הזכות להביע את עמדתם כשמי שפגע בהם מבקש שחרור מוקדם מהכלא וגם כשהוא מבקש חנינה. עוד קודם לכן ישנה הזכות להביע עמדה ביחס להסדר טיעון, אם הפרקליטות מבקשת לגבש הסכם כזה.

* זכויות במהלך המשפט – כל מי שנפגע או נפגעה עקב עבירה רשאים להימצא בכל הדיונים בבית המשפט, וכן להעיד או לספק תצהיר בשלב הטיעונים לעונש.

* פיצויים – בית משפט מוסמך להטיל על אדם שהורשע בביצוע עבירה פלילית קנס כספי שיועבר לנפגעי העבירה. העבריין יפקיד את הסכום שנפסק במרכז לגביית קנסות, והנפגעים יקבלו דרכו את הכסף.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

ייצוג נפגעי עבירה הינו שירות משפטי שמחייב לא "רק" בקיאות מקצועית אלא גם מסירות. כמו כן נדרשת רגישות: במקרים רבים הנזק שנגרם לאדם עקב העבירה כולל גם פגיעה בנפש, ולכן עו"ד רונן בנדל מקפיד על קשב מלא, שקיפות מוחלטת והתנהלות רגישה במיוחד. בנוסף, הרשויות לא תמיד קשובות מספיק לנפגעי העבירות וזהו עוד מרכיב מרכזי בשירות – להשמיע את קולם של הנפגעים ולוודא שהוא בא לידי ביטוי בהחלטות השונות של מערכת אכיפת החוק. עורך דין שמכיר היטב את המערכת ויודע כיצד להפעיל עליה לחץ יצליח לייצג את האינטרסים של נפגעי העבירה ולאפשר להם לממש את כל הזכויות המגיעות להם.

עורך דין נשק

ישראל נמצאת במלחמה מתמדת. הקרבות מתרחשים לא רק בקווי הגבול אלא בכל מקום ברחבי המדינה. אין כמעט עיר שלא חוותה פיגוע, או יותר, ובמציאות כזאת ברור לגמרי למה אזרחים רבים רוצים לשאת איתם נשק בכל מקום שבו הם נמצאים. זוהי גם מדיניות הממשלה, ונכון לסוף 2023 מספר בעלי הרישיונות לשאת נשק פרטי כבר עבר את ה-200,000. למרות זאת, יש מצבים שבהם רק בעזרת עורך דין נשק פרטי הופך משאיפה למציאות. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד רונן בנדל.

איך עורך דין נשק יכול לעזור גם לכם?

* קבלת רישיון לנשיאת נשק – הגוף המופקד על מתן הרישיונות לשאת נשק הוא האגף לרישוי כלי ירייה במשרד לביטחון לאומי. אמנם המדיניות המוצהרת של המשרד והאגף היא לחלק כמה שיותר רישיונות, על-מנת שמספר האזרחים בעלי הנשק, יהיה גבוה ככל האפשר, אבל גם כך יש מקרים שבהם התשובה לבקשה שלילית, או עלולה להיות שלילית. במצב כזה כדאי לפנות לעזרת עורך דין עם ניסיון בתחום.

* ערעור על תשובה שלילית – אם ניסיתם לקבל רישיון לנשיאת נשק באופן עצמאי והבקשה נדחתה, עורך דין מומחה יכול לעזור לכם לשנות את התשובה. באופן טבעי לא תמיד יש היתכנות לערעור, ולכן קודם כל תתבצע בדיקה מעמיקה לגבי סיכויי ההצלחה.

* ביטול רישיון קיים – אם קיבלתם בעבר רישיון לנשיאת נשק, והאגף לרישוי כלי ירייה החליט מכל סיבה שהיא לשלול אותו, זכותכם להגיש ערר. את הערר חובה להגיש בתוך 45 ימים ממועד קבלת ההודעה, ולכן מומלץ למצוא עורך דין שזמין עבורכם באופן מידי.

זמינות, אמינות ובקיאות מקצועית

עורך דין נשק הוא איש מקצוע שמסייע לכם לשמור על עצמכם ועל יקיריכם. בהתאם חשוב למצוא עורך דין אמין, זמין ובעל בקיאות מקצועית רלוונטית. עו"ד רונן בנדל כבר סייע לרבים לקבל או לשמור על הרישיון החיוני, וכך להתחמש ולדעת שיש להם את האפשרות לספק מענה מהיר ויעיל לכל איום. השירותים השונים בתחום זה ניתנים מתוך מודעות לאחריות הרבה ועל בסיס היכרות עם האגף לרישוי כלי ירייה במשרד לביטחון לאומי והנהלים שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here