מה זה גרפולוג ומה העלויות?

0
67
מחיר ניתוח גרפולוגי
קרדיט:קנבה

מחיר ניתוח גרפולוגי

אבחון וניתוח שמבוצעים לכתב היד על ידי גרפולוג הם שירות מיוחד וייחודי שיש לו משמעויות רבות והוא יכול לסייע בהרבה מאד מקרים או מצבים. אנשים פרטיים ניגשים לגרפולוגים כאשר הם חשים שהם נמצאים בצומת דרכים של החיים שלהם והם מתלבטים איך הכי נכון עבורם לנהוג או להמשיך והם רוצים לקבל נקודת מבט נוספת דרך ניתוח כתב היד שלהם. מחיר ניתוח גרפולוגי יכול להיות מגוון ולהימצא על טווח רחב של מחירים ועלויות והדבר הנכון הוא לפרט לאיזה שימוש נדרש הניתוח על מנת שהגרפולוג יציע מחיר פרטני ואישי לכל לקוח עבור השירות הנדרש לו.

לפי מה נקבע מחיר ניתוח גרפולוגי?

יש סוגים שונים של אבחונים ודרגות שונות של העמקה. זו הסיבה לטווח המחירים הרחב של אבחונים גרפולוגיים. ככל והניתוח אמור להיות מעמיק יותר ולספק ללקוח יותר תובנות אודות עצמו או כאלה שעשויות לסייע לו במצב שנקלע אליו – כך יתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר. לפעמים יהיה שימוש בכלים טכנולוגיים נוספים וגם העלות של אלה תהיה משוקללת במחיר הכולל שהגרפולוג יציג ללקוח. מחיר ניתוח גרפולוגי יכול לעמוד על כמה מאות שקלים אך גם יכול להיות גבוה מזה בהרבה, כאמור כתלות בהעמקה הנדרשת ובתובנות המשמעויות שהלקוח מצפה לקבל מהאבחון. כמו בכל שירות מומלץ מאד לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות את הניסיון המקצועי ואת התמורה.

המשמעות של ניתוח גרפולוגי מעמיק ומדויק

אם כבר ניגשים לגרפולוג לצורך קבלת הצעת מחיר ניתוח גרפולוגי הרי רוצים שהאבחון יהיה כמה שיותר מדויק, מעמיק ונכון. עדיף לשלם סכום גבוה יותר לגרפולוג מנוסה ובעל ידע רחב ולדעת שאפשר יהיה להתבסס על התובנות שיעלה מהניתוח ולהסתמך עליהן כאשר רוצים לקבל החלטות כאלה ואחרות במהלך החיים. כך או כך יהיה מדובר במחיר שכדאי מאד לשלם אותו ובעזרתו אפשר יהיה להבין איך מסלול החיים אמור להימשך.

מתעניינים בניתוח גרפולוגי מעמיק? פנו אל הגרפולוג בר עמית העוסק בתחום מעל 20 שנה וקבלו הצעת מחיר שתתאים לכם ולנסיבות הייחודיות שלכם. צלצלו 052-396-7511

גרפולוגים משפטיים

אנשים רבים מכירים את הגרפולוגיה כמקצוע שפונים אל מי שמתמחה בו לצורך ניתוח כתב היד שלו וזאת לשם צרכים שונים או מטרות מגוונות. יש מי שירצה לגלות על עצמו מאפיינים שלא בהכרח ידע שקיימים אצלו ויש מגייס לחברת היי טק שירצה ללמוד יותר לעומק מכתב היד של מועמד זה או אחר. ישנה נישה נוספת בעולם הגרפולוגיה ואלה הם גרפולוגים משפטיים – אלה גרפולוגים בעלי ניסיון רב במיוחד והם יכולים להציע חוות דעת מקצועיות שיתקבלו כחוות דעת מומחה בבית המשפט, מה שיעזור לשופט להבין את העבירה שבוצעה, בדרך כלל יהיה מדובר בזיוף מסמכים או חתימות.

מתי פונים לעזרתם המקצועית של גרפולוגים משפטיים?

יש מקרים שבהם אדם זה או אחר יפנה אל גרפולוגים משפטיים ובמקרים אחרים יהיה זה שופט שיפנה מסמך מסוים לבחינה מעמיקה שתבוצע על ידי גרפולוג מומחה שמורשה לתת חוות דעת מקצועית לבית המשפט. בעזרת כלים טכנולוגיים או שיטות מקצועיות שהוא בקיא בהן הוא יוכל לבחון מסמך, כיתוב או חתימה ולקבוע בצורה מאד מפורשת האם מדובר בזיוף או בכיתוב וחתימה אותנטיים ואמיתיים. כאשר יתקיים הליך משפטי שעניינו זיוף או גניבת זהות – לגרפולוג המשפטי יש תפקיד חשוב ובעזרת חוות הדעת שלו אפשר יהיה לקבוע את דין המסמך המדובר. מהסיבה הזאת בתי המשפט עובדים עם גרפולוגים מנוסים ו-ותיקים בתחום.

החשיבות של חוות דעת משפטית מקצועית

גרפולוגים משפטיים יכולים להטות את הכף ולהכריע שכיתוב זה או אחר אכן מזויף וקרה מקרה של גניבת זהות ויכולים גם להוכיח מעל לכל ספק שחתימה זו או אחרת אכן נחתמה על ידי בעליה ובמקרה זה לא קרה מקרה של גניבת זהות. השופט יקבל את חוות הדעת כמקצועית וככזאת שנכתבה על ידי איש מקצוע מומחה בתחומו ויסתמך עליה בבואו לפסוק בעניין שעל הפרק. לולא חוות הדעת של הגרפולוג יתכן ואי אפשר יהיה להכריע במקרה המדובר.

מחפשים ייעוץ של גרפולוג משפטי? פנו אל בר עמית, גרפולוג מוסמך מעל 20 שנה שמשמש גם כמומחה של בית המשפט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here