עורך דין לענייני חובות

0
110
קרדיט - Canva

חובות הם חלק בלתי נפרד מכלכלה מודרנית, ויש גם מי שיגידו שמדובר בחלק שהוא בלתי נמנע. יחד עם זאת כמובן שבכל מקרה שבו קיים חוב נדרש טיפול – בין אם אתם החייבים ובין אם אתם אלה שחייבים להם כסף. התעלמות מהחוב לא פותרת את הבעיה ולא פוטרת אתכם מאחריות לפעולה. הדרך היעילה ביותר היא לפנות אל עורך דין לענייני חובות, שיסייע להסדיר את הנושא וימנע נזקים כלכליים ואחרים. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עו"ד שדה ושות' ובהתאם איכות השירות שתקבלו.

למי עוזר עורך דין לענייני חובות?

* מי שנקלעו לחובות – במקרים אלה הסיוע עשוי להיות הובלת הליך חדלות פירעון כך שיכלול מינימום הגבלות וסנקציות, גיבוש הסדר חוב הוגן ונוח, התנהלות מול רשות האכיפה והגבייה ולשכות ההוצאה לפועל הרלוונטיות, ועוד.

* בעלי חוב – נקיטת כל הצעדים המשפטיים והפעולות שיאפשרו את גביית החובות. בין האפשרויות: הגשת תביעות (כולל למשל תביעת פינוי ממושכר במקרה של שוכרים שצ'קים שלהם חזרו והם לא מוכנים לשלם), הטלת עיקולים (על המשכורת, על מקרקעין, על חסכונות ועל חשבון הבנק), שליחת מכתבי התראה שבמקרים רבים מייצרים את הלחץ הנחוץ לתשלום החוב כך שאין צורך בהליכים נוספים, ועוד.

* כשהחייב נעלם – במצב כזה עורך הדין מסייע באמצעות חוקרים מנוסים מורשי משרד המשפטים באיתור מי שמסרב לשלם את החובות שצבר.

פתרון נכון בזמן קצר ככל האפשר

באופן טבעי מי שפונה אל עורך דין לענייני חובות נמצא במצוקה. גם מי שחייב כסף ומבין שללא פתרון המחיר עלול להיות יקר, וגם מי שקיים חוב כלפיו ומן הסתם זקוק לכסף, רוצים פתרון נכון, ורוצים שאפשר יהיה להשלים את הטיפול בבעיה שנוצרה בזמן קצר ככל האפשר. עם משרד עו"ד שדה ושות' תוכלו לסמן V על שתי השאיפות, זאת בזכות ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום, לרבות הפעלת מחלקה מיוחדת המעניקה שירותי גבייה לעסקים. כלל השירותים הרלוונטיים ניתנים בזמינות גבוהה, באחריות ובשקיפות מלאה. כמו כן מקפיד צוות המשרד על מתן הסברים ברורים בגובה העיניים לגבי כל פעולה וכל צעד, כך שתוכלו להיות מעורבים בתהליך ולדעת בדיוק מה מצבכם מכל הבחינות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here