עורך דין פנסיה

0
57
קרדיט - Freepik

פנסיה היא שם כולל לכמה וכמה פעולות או סיטואציות שיקרו אחרי שאדם זה או אחר יגיע לגיל שבו הוא פורש לגמלאות ומפסיק לעבוד. במשך השנים שבהם עבד החל מגיל צעיר הוא חסך לא מעט כספים באופן עצמאי או בשיתוף עם המעסיקים שלו על מנת להכין את עצמו לקראת הפרישה וכדי לדעת שהמצב הכלכלי שלו יאפשר לו לחיות ברווחה וברמת החיים שאליה התרגל. במידה ויש בעיה באיזושהי נקודת זמן בנוגע להפרשות שלו לפנסיה או שהסכומים שהוא אמור לצבור לא תואמים לחישובים שלו – עליו לפנות אל עורך דין פנסיה שמכיר את התחום ואת ההתנהלות של חברות הפנסיה כדי לבחון לעומק מה אירע ולקבל החלטות בהתאם.

מתי פונים אל עורך דין פנסיה?

ההפרשות לפנסיה הן חובה על פי החוק הן לעובדים שכירים, הן למעסיקים והן לעובדים עצמאיים. המדינה מחייבת את האזרחים מכל שכבות האוכלוסייה להכין את הקרקע הכלכלית שלהם לקראת הפרישה לגמלאות, זאת על מנת שהם לא יהפכו לנטל ולא יוכלו לכלכל את עצמם. יש עובדים מסורים ומסודרים שיודעים בדיוק מה גובה ההפרשה שלהם לפנסיה והם עוקבים אחר התשואה לאורך השנים. לא אחת אפשר לגלות שיש בעיה עם הסכומים או שהסכום שהופרש לא נכון וכדאי במקרים אלה לפנות אל עורך דין פנסיה שיוכל לסייע או לייעץ מה לעשות ואיך להתנהל.

למצות זכויות ולא לוותר

חברות הפנסיה מנסות לפעמים להתנהל בגרירת רגליים מול הלקוחות שלהן או שהן מתבססות על חוסר הידע של האזרחים בנושאים הפנסיה השונים. עורך דין פנסיה יכול להתנהל בשם הלקוחות שלו מול החברה וכך להבטיח את מיצוי הזכויות שלו ללא עוררין וללא אותה גרירת רגליים. בכל מצב שבו מתעורר החשד להתנהלות לא תקינה או לא נאותה מצד חברת הפנסיה עורך הדין הוא הכתובת לפנות אליה לקבלת ייעוץ וסיוע מול התאגיד הענק.

נתקלתם בבעיה מול חברת הפנסיה שלכם? עורך הדין רועי הוד יוכל לסייע לכם, להבין מה קרה ולהציע לכם את דרך ההתנהלות הנכונה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here