פרגולות אלומיניום בדרום

0
89
פרגולות אלומיניום בדרום

אם אתם מתכננים התקנה של פרגולה חדשה שמעתם בוודאי על טרנד פרגולות האלומיניום. לאחר שנים רבות בהן הותקנו בכל מקום רק פרגולות עץ, האלומיניום כובש את השוק בסערה. פרגולות אלומיניום בדרום מותקנות בבתים פרטיים, במרפסות, בחצרות של מוסדות, באתרי נופש. האלומיניום עמיד בפני האקלים הישראלי, הוא מתאים לטמפרטורות גבוהות וטמפרטורות נמוכות. בחירה בחומר גלם איכותי כמו אלומיניום מבטיחה לכם עשרות שנים של שימוש נוח ובטיחותי. חברת חי אלומיניום היא הכתובת להתקנת פרגולה איכותית ומעוצבת בדיוק לפי המידות בשטח ובהתאם לבקשות שלכם. הצוות של חי אלומיניום מנוסה, אדיב, קשוב, אמין ומאוד מקצועי.

תחזוקה של פרגולות אלומיניום בדרום

בעוד פרגולות עץ דורשות תחזוקה אחת למספר שנים, פרגולות אלומיניום בדרום לא מחייבות אתכם בכל פעולת תחזוקה. אלומיניום שומר על הצורה שלו במשך שנים רבות גם כאשר הוא חשוף לטמפרטורות גבוהות, גשמים, לחות, רוח חזקה, קור. פרגולות אלומיניום עמידות גם בפני שלג. הבחירה באלומיניום מבטיחה לכם שקט נפשי, אין כל צורך בתיקונים, איטום מחודש או צביעה. כל מה שצריך לעשות בשביל ליהנות מפרגולה יפיפייה זה לשטוף מעת לעץ את הפרגולה עם מים. הבחירה בפרגולת אלומיניום חוסכת לכם הוצאות תחזוקה.

סגנונות עיצוב של פרגולות אלומיניום

אם חשבתם עד היום שיש לפרגולות אלומיניום רק מראה אחד בסיסי – הגיע הזמן שתגלו עולם שלם של גוונים, צורות וסגנונות. אלומיניום הוא חומר גלם שאפשר לשלב עם כל סגנון עיצוב מודרני, כפרי, רומנטי, אורבני וכן הלאה. הבחירה באלומיניום מאפשרת לכם לעצב מחדש את הבית בעתיד מבלי להחליף את הפרגולה. האלומיניום הוא חומר נוח לעבודה ועיצוב כך שניתן לעצב פרגולות בהתאמה אישית. המשקל הקל של האלומיניום הופך את ההובלה וההתקנה לפשוטות יותר בהשוואה אל פרגולות עץ או פרגולות ברזל.

למי זה מתאים?

פרגולות אלומיניום בדרום הן הבחירה של אלו שלא ממהרים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. פרגולה עשויה אלומיניום מעלה את הערך של הנכס. אם אתם מעוניינים בפרגולה עם דרישות תחזוקה נמוכות, יעילות תרמית, התקנה קלה, עמידות בפני האקלים הישראלי ומראה מעוצב – צרו קשר עם חברת חי אלומיניום לקבלת פרטים נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here