איך להיעזר במעצבת פנים לעיצוב בית החלומות שלכם?

0
1090
קרדיט: sdsd.co.il

כל מי שמהסס האם להיעזר בשירותי מעצבות פנים במרכז משום שלא בטוחים באופן העבודה אתן כשהן עובדות על תרגום החלום שלכם למציאות, קבלו כמה טיפים כדי להתנהל נכון יותר בזמן העבודה. חשבו על מעצבת הפנים כעל מי שבאה עם ידע מקצועי להניח בחללי הבית שלכם את מה שעושה לכם הכי טוב וגורם לכם להרגיש נוח בבית שלכם. הדרך הטובה ביותר להעביר תחושה כזאת למעצבת מקצועית היא להביא תמונות של פינות בבית הנוכחי שלכם שבהן טוב לכם גם אם אלה פינות ישנות שחייבות לעבור שינוי. ספרו לה מה בדיוק עושה לכם שם טוב ולמה אתם רוצים שחזור של התחושה הזאת כדי שתוכל לשלב את זה בחזון שלה לבית שלכם ובמתווה הכללי של העיצוב, לפי התכנון האדריכלי שלו. מעצבת הפנים שירן דדיה מקבלת השראה ורעיונות גם מהמילים שלכם שמתארות לה בדיוק את התחושות האלה.

מיזוג רעיונות

רעיונות טובים לעיצוב יכולים להיות לכל אחד, אבל היישום שלהם דורש הבנה מעמיקה ביסודות המקצועיים של עיצוב פנים. זה דורש תכנון נכון של החלל ושל היחס בין האלמנטים שמונחים בו כדי ליצור תחושה זורמת של בית, ללא גודש מיותר של חפצים. הבעיה הזאת מוכרת אצל מי שרוצה להכניס כמה שיותר חפצים ורהיטים שהוא אוהב, במחשבה שאם בבית יהיו כל החפצים האלה יתקבל מראה ביתי וחמים, כי "כל מה שאני אוהב נמצא פה". זה אולי נכון שאוהבים את כל מה שיש, אבל לא תמיד נכון לשלב אותם יחד בעומס שרק מונע מאנשים להבחין ביופי ובייחוד של כל פריט, רק משום שהלכו לאיבוד בחלל. משום כך, עיצוב בית פרטי חייב לקחת בחשבון גם את השיקולים האלה כדי שייראה הכי טוב שאפשר.

גם דירה אורבנית מינימליסטית זקוקה לעיצוב

מינימליזם אורבני הוא טרנד שהולך ופושט ככל שלאנשים יש פחות תקציב לעיצוב, עם האמרת מחירי הדיור. אנשים רוצים לחיות טוב גם בתקציב מצומצם ודווקא אז נחותה עין מקצועית כדי לתת לדירה כזאת מראה נפלא במגבלות של הדייר. עיצוב פנים בתל אביב מינימליסטי יכול לקבל שדרוג על ידי מעצבת פנים כמו שרון דדיה, שמתמודדת עם אתגר מעניין כזה כבר שנים, כדי לעצב גם לפי העדפת לקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here