פסיכיאטר מומלץ לחרדות

0
1039
פסיכיאטר מומלץ לחרדות
קרדיט: Freepik.com

כל אחת ואחד מאתנו חווים מפעם לפעם תחושת פחד. מדובר בתופעה טבעית ויתרה מכך – חיונית. תחושת הפחד היא הדרך של המוח לאותת לנו שעלינו להיות דרוכים ולהבחין בסכנות, וזהו מנגנון הישרדות חשוב ביותר. חרדה, לעומת זאת, היא מצב בו המערכת הזו מופעלת ללא סיבה ברורה, או במצבים הנתפסים כמסוכנים על אף שאינם כאלה. כאשר החרדה פוגעת באיכות חיינו או ביכולתנו לתפקד כראוי, חשוב שנקבל סיוע מקצועי שיאפשר לנו להתמודד עם המצב בצורה יעילה. חרדה היא תופעה נפוצה שמהווה את ההפרעה הנפשית השכיחה ביותר בעולם המערבי. על ידי פניה אל פסיכיאטר מומלץ לחרדות ניתן לקבל מענה מקצועי וללמוד כיצד להתמודד עם החרדה על הצד הטוב ביותר. ד"ר אביתר שגב בעל ניסיון רב בטיפול בחרדות ויספק לך כלים שישרתו אותך בכל היבטי החיים.

שיפור משמעותי באיכות חייך

התקפי חרדה, והחרדה מפני הופעה חוזרת של התקפים כאלה, עשויים להשתלט על החיים. המודעות למצב וקבלת ליווי מקצועי יכולות לשפר את המצב משמעותית. לדוגמה, תסמינים אפשריים של התקף החרדה הם דופק מואץ, לחץ בחזה ותחושת חולשה וסחרור. לכן, חלק מהאנשים המתמודדים עם התקפי חרדה יהיו משוכנעים כי הם חווים התקף לב. טיפול מקיף ישלב הדרכה ולמידה על המצב, רכישת יכולת לשליטה בתסמינים הנפשיים והגופניים וטיפול תרופתי במקרה הצורך. במהלך החיפוש אחר פסיכיאטר מומלץ לוודא כי מדובר במטפל בעל התמחות בטיפול בחרדות.

פסיכיאטר המתמחה בחרדות יוכל להתאים עבורך את הטיפול התרופתי המדויק לצרכים שלך ולהציע לך מגוון כלים לניהול החרדות ביעילות. שילוב של טיפול שיחתי או טכניקות לניהול רגשי לצד מענה תרופתי, ישפר את איכות החיים שלך באופן משמעותי ועשוי לסייע לך לחזור לפעילויות אהובות שהחרדה גרמה לך להימנע מהן.

טיפול המותאם לצרכים שלך

בני אדם שונים מתמודדים עם חרדה בדרכים שונות, וישנם סוגים שונים של חרדות. בשל כך, מומלץ לפנות לאיש מקצוע מנוסה ומיומן. ההיכרות המעמיקה של ד"ר אביתר שגב עם תחום החרדה מאפשרת לו להביא לחדר הטיפולים טווח רחב של פתרונות ולהתאים את הטיפול המיטבי לצרכים שלך. בין אם נדרשת לך חוות דעת פסיכיאטרית על מנת להוכיח את קיום החרדות לתהליכים מול רשויות ציבוריות, או אם החלטת שהגיע הזמן לקבל טיפול ראוי, ד"ר אביתר שגב מזמין אותך לגלות את כל האפשרויות העומדות לרשותך. למידע נוסף על טיפול בחרדות ולתיאום פגישה, ניתן להתקשר למספר 055-2774685.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here