אילוף כלבים – מתן אורח חיים לכלב

0
2021
אילוף כלבים – מתן אורח חיים לכלב

אפשר לומר שאילוף הכלב שלנו נותן אורח חיים. כלב צריך שיהיה לו שגרה קבועה ואורח חיים בריא. כאשר יש לכלב אורח חיים בריא יותר קל לו לשחק והוא חיי יותר שנים.

אורח חיים בריא של כלב כולל:

  • ריצות בשטחים פתוחים – בשביל לשמור על הכושר!
  • אכילת אוכל בריא – בשביל הבריאות!
  • משחקים עם כלבים אחרים- בשביל החברה!
  • צעצועים – בשביל החשיבה!
  • ליטופים- בשביל ההרגשה!

הדבר הכי בסיסי באורח חיים בריא של כל כלב זה אילוף. כאשר הכלב מאולף הוא מאושר יותר וגם אנחנו מאושרים יותר.

אילוף כלבים – מה זה כולל?

אילוף כלבים כולל לימוד של הכלב להתאפק עם עשיית הצרכים. הוא גם כולל אילוף למשמעת של הכלב- כלב מאולף תמיד מקשיב לבעלים שלו. האילוף כולל גם לימוד של הכלב להתמודד עם פחדים שונים כמו חרדת נטישה, פחד מכלבים אחרים ופחד מאנשים. כאשר כלבים מפחדים הם נוטים לנהוג בתוקפנות כלפי מה שמפחיד אותם הם יכולים לנשוך ולשרוט כלבים אחרים רק בגלל שהם מפחדים מהם.

אילוף כלבים הוא תמיד יותר איכותי כאשר הוא נעשה על ידי מאלף כלבים בצפון מקצועי. למאלף כלבים מקצועי יש את הכלים לאלף את הכלב שלנו. אילוף כלבים תמיד נעשה ביחד אתנו הבעלים. אי אפשר לאלף כלב בלי שהבעלים שלו יהיו מעורבים בתהליך האילוף. מאלף הכלבים יעזור לנו להתמודד עם הקושי שאנחנו חווים בגלל ההתנהגות של הכלב שלנו.

אילוף כלבים – כללים בסיסיים

ישנם מספר כללים בסיסיים באיך מאלפים כלב. הכלל הבסיסי ביותר הוא לא לנהוג באלימות כלפי הכלב. כלל נוסף הוא לשמור על עקביות מול הכלב- לא לבלבל אותו וכל פעם לדרוש ממנו משהו שונה. ניתן לפתח אילוף כלבים בסיסי ולאלף את הכלב אילוף מתקדם יותר. לא משנה איך אנחנו בוחרים לאלף את הכלב שלנו העיקר שנעשה זאת עם המון אהבה ורגישות. אילוף הכלב הוא השקעה גם בנו וגם בו.

ככלל התחום של אילוף כלבים מתפתח כל הזמן – אילוף כלבים בתל אביב וכו' חשוב שנהיה מעודכנים בחידושים האחרונים ונדע לבחור את שיטת האילוף שהכי מתאימה לנו ולכלב שלנו. אילוף נכון יעזור לנו לשמור על אורח חיים בריא לכלב שלנו ולהאריך לו את החיים, כדאי שנהנה מחברתו כמה שיותר זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here