איך בוחרים מאמן כושר אישי?

0
1571
איך בוחרים מאמן כושר אישי?

ניסיתם להתאמן לבד, התייאשתם ונרשמתם לחדר כושר, אבל לאחר כחודש אימונים פתאום היו דברים חשובים יותר בסדר העדיפויות כמו עבודה, אירועים מחייבים ומטלות, כך שדחיתם את אימוני הכושר שלכם שוב ושוב עד שפרשתם מהעניין. ואז, פגשתם חבר או מכר שלפתע נראה צעיר ורענן. הגיל הביולוגי כאילו פסח עליו והוא נראה נפלא. כששאלתם אותו כיצד הוא עשה זאת, התשובה שלו הייתה: "מאמן כושר אישי". למען האמת גם אתם יכולים להיראות צעירים, קורנים וחטובים בדיוק כמו החבר שלכם. ואפילו יותר… פעם מאמן אישי היה נחלת העשירון העליון בלבד. נכון להיום כל אחד יכול להרשות לעצמו מאמן אישי המותאם בדיוק לצרכים וליעדים שנקבעו מראש, ליווי אישי וצמוד, מישהו שמדרבן ולא מוותר, גם כשלא ממש מתחשק…והכי חשוב הוא התוצאות. אז כיצד לבחור בדיוק מאמן אישי.

מאמן כושר אישי: תעודת הסמכה, ניסיון, התגמשות

ישנו מספר מצומצם של מוסדות המסמיכים מאמני כושר אישיים. מומלץ לבחון  את תעודת ההסמכה ותחומי ההתמחות. כמו כן לא פחות חשוב הוא הוותק של המאמן בתחום. חשוב לזכור שוותק הוא ניסיון, ואתם מחפשים מאמן כושר אישי בעל ניסיון עשיר. אצלנו כל המאמנים הם בעלי תעודת הסמכה, וניסיון עשיר בתחום. אחד היתרונות החשובים בשכירת מדריך כושר אישי הוא היכולת שלו להתגמש ולהתכוונן אליכם לא רק באופי האימון, אלא גם במיקום האימון ובשעות הנוחות לכם. אנחנו פרוסים בכל הארץ למענכם: ניתן למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב וגוש דן, מאמן כושר אישי בחיפה והקריות, מאמן כושר אישי בנתניה ואפילו מאמן כושר אישי בצפון. אנחנו נמצא את הדרך להגיע אליכם לכול מקום בו תבחרו להתאמן, אם זה לבית, לחדר הכושר, בפארק ציבורי ואפילו על שפת הים, בשעות ובימים הנוחים לכם אישית.

מאמן כושר: תחקור מצבו הבריאותי של הלקוח

בפגישה הראשונה עם המאמן כושר אישי תתבקשו להמציא אישורים רפואיים על מנת שאפשר יהיה להתאים את האימון לא רק בהתאם לכושר הגופני שלכם, אלא בדיוק על פי מצבכם הבריאותי. אלו הן השאלות הבסיסיות על מנת שלא לגרום נזק ללקוח. מאמן כושר שאינו בודק את מצבו הרפואי של הלקוח, אינו מועסק אצלנו. בנוסף לבדיקת המצב הבריאותי עולות השאלות לגבי היעדים: האם המטרה היא חיטוב והרזייה מהירה, שיפור יכולות, ריפוי מגבלות תנועה, אורח חיים מאוזן ואפילו הרזייה לפני חתונה. בהתאם לכל יעד נבנה תפריט אישי, המשלב בו את הממצאים הבריאותיים של הלקוח, על מנת להגיע אל היעדים בצורה האופטימאלית והיעילה ביותר.

מהם היתרונות של מאמן כושר אישי לילדים?

בזמנים אחרים ילדים נהגו לשחק ברחובות במרבית זמנם הפנוי. תופסת, קלאס, מחבואים, קפיצה בחבל, כדורגל, כדורסל ועוד. היום בעידן המחשב והאינטרנט "זמן האיכות" של הילדים מתבטא בהסתודדות בחדר מול המחשב עם פחית קולה וחטיפים. אין פלא שניתן למצוא כיום יותר ויותר ילדים ובני נוער עם משקל עודף. ילדים עם משקל עודף מפתחים דימוי עצמי נמוך ומכאן ועד להתבודדות חברתית המרחק קצר. ילד עם משקל עודף ודימוי עצמי נמוך יסרב ללכת להתאמן בפרהסיה לעיני אנשים זרים. מכון כושר אינו האלטרנטיבה הכי מומלצת במקרה הזה. מה גם שלא כל מאמן כושר במכון בעל הכשרה לעבודה עם ילדים. הפיתרון האופטימאלי הוא מאמן כושר אישי לילדים. אצלנו תוכלו למצוא מאמן כושר אישי שיעניק לילדכם אימון אינטימי פרטי תוך שימת דגש על הנאה בשילוב משחקים מאתגרים והחשוב ביותר הוא השינויים אשר יחולו בילדכם הן במראה החיצוני והן בדימוי העצמי שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here