דיני עבודה הם ענף מורכב

0
584
עורך דין לענייני עבודה כרמיאל
Credit: Pixabay.com

ללא ספק דיני עבודה הוא אחד מהענפים המורכבים והסבוכים בעולם המשפט, הכולל התנהלות אנושית אשר משפיעה על כל אחד ואחת מאיתנו. דיני עבודה כוללים חוזי העסקה, זכויות עובד, פיטורין, הלנת שכר, זכויות עובדת במהלך הריון או במהלך טיפולי פוריות ועוד נושאים נוספים אשר קריטיים לאוכלוסייה היצרנית העובדת. הפרת זכויות עובד הם לא דבר של מה בכך, ועל מנת להתמודד עימם כראוי ולמצות את זכויותיכם כדאי להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה בכרמיאל. עורך דין מומחה לדיני עבודה מכיר את לשון החוק בתחום דיני העבודה, כמו גם פסקי דין תקדימיים ובזכות בקיאותו הוא יוכל לסייע גם לכם להתמודד עם הפרת זכויותיכם, לפנות לערכאות המשפטיות המתאימות ולדרוש את שמגיע לכם, כמו גם פיצויים במקרים מסוימים.

להתמודד עם פיטורין שלא כחוק

רבים יעידו כי התמודדות עם פיטורין היא התמודדות שאיננה קלה ונעימה לאף אחד מהצדדים, אך חוסר הנעימות ועוגמת הנפש גוברים באופן משמעותי כאשר מדובר על פיטורין שלא כחוק וכדין. במדינת ישראל ישנם חוקים נוקשים בכל הנוגע לפיטורין כדין, אשר חובה על כל מעסיק אשר מעוניין לפטר את עובדיו לעקוב אחריו, ולא הוא חשוף לתביעות. הליך פיטורין תקין מתחיל בזימון לשימוע, בו המעסיק מציג בפני העובד את הקשיים והבעיות שהניעו את התהליך. מן הצד השני, העובד יוכל לענות ולהגיב לטענות, ועל המעסיק לשמוע אותו ולקחת לתשומת ליבו את הנאמר. עד כשבועיים לאחר השימוע על המעסיק להחזיר תשובה בכתב לעובד, האם הוא ממשיך בעבודתו או מפוטר. פיטורין שלא כדין מהווים חלק ניכר מהמעטפת הנקראת דיני עבודה עורך דין יוכל לסייע לכם להתמודד עימם בעזרת פניה לערכאות המשפטיות המתאימות וניהול הליך על מנת למצות את זכויותיו של העובד המיוצג.

לשמור על זכויותיכם

ישנן זכויות רבות אשר המחוקק קבע כי מגיעות לנשים בהריון ונשים העוברות טיפולי פוריות, בגלל האפליה הנפוצה על ידי מעסיקים של אוכלוסייה זו. חלק מהזכויות הללו כוללות הנחיות בכל הנוגע לפיטורין של אישה בהריון, ימי חופש במקרים כאלה ואחרים, חופשת לידה ועוד, אך לעיתים מעסיקים אינם פועלים כלשון החוק ומפרים את זכויות אלו. כאשר מתרחשת הפרת זכויות, מומלץ לפנות אל עוד בענייני עבודה ולבדוק האם ישנם הליכים שניתן לפתוח על מנת למצות את זכויותיכם ואף לקבל פיצוי שמגיע לכם. עורך הדין יעקב שניטמן הוא עורך דין מומחה לדיני עבודה והוא ישמח לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here