לשמח את התינוק שלך

0
779
עגלה לתינוק
קרדיט https://www.2mybaby.co.il

צחוק של תינוק הוא ללא ספק אחד הצלילים אשר אי אפשר לשמוע מבלי לחייך חיוך רחב. אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת לגרום לתינוק שלך לחייך ולצחקק באושר והנאה היא לתת לו לשחק עם צעצוע מרגש ומהנה, אשר מפתח את הדמיון ועושה פעולה אינטראקטיבית כמו הבהוב אורות או השמעת צליל אשר מרגשת את התינוק ומפעילה את חושיו. ניתן למצוא בחנויות הילדים והתינוקות השונות צעצועים לתינוקות אשר מיועדים במיוחד לגירוי חושיהם, על מנת לסייע להתפתחות תקינה שלהם. בין הצעצועים השונים ניתן למצוא בובות בדמותם של דמויות ילדים מוכרות אשר מדברות ומאירות, או לחילופין כדורי פעילות וצעצועים אשר מסייעים בהתפתחות הקוגניטיבית של התינוק.

לשמור על הבטיחות בנסיעה

אחד הדברים אשר מעוררים לחץ רב אצל הורים טריים הוא כיצד להסיע את התינוק או הילד הצעיר ברכב המשפחתי באופן הבטוח ביותר. האם כדאי לרכוש כסא בטיחות לרכב או לחילופין בוסטר? אם להניח את המושב של התינוק במושב האחורי או לחילופין במושב הקדמי? כיצד ניתן לבחור את מושב הבטיחות הנכון, המתאים והבטוח ביותר? לאיזה כיוון להפנות את פני התינוק במושב, קדימה או אחורה? על כל השאלות הללו יועצי הבטיחות בחנויות הנבחרות יוכלו לענות מתוך ניסיון וידע רב, כמו גם לימודים תיאורטיים כך שתוכלו להיות בטוחים כי הם יעניקו לכם את הייעוץ המקצועי ביותר, שישמור על הילד שלכם בטוח ומוגן.

ליהנות מזמן משותף

אין ספק שזמן האמבטיה להורים טריים לתינוקות רכים הוא זמן מצוין על מנת להתחבר ולחזק את הקשר והחיבור הרגשי שלהם. עם זאת, חשוב לא לוותר על רכישת אמבטיה לתינוק על מנת שתהיו סמוכים ובטוחים כי הילד יהיה בטוח בכל עת, ושרגע של חוסר תשומת לב לא יגמר באסון. בחנויות המובילות בתחום ניתן לרכוש אמבטיה מתקפלת או אמבטיה קבועה ממגוון סוגים, דגמים וגדלים כך שוודאי תמצאו את הדגם המתאים עבור תינוקכם. מעוניינים לרכוש מוצרי איכות לתינוק שלכם? היכנסו לאתר הבית של לה בבה או חייגו למספר 0522977300 ותבחרו את המוצרים המתאימים לכם ולתינוקכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here