היתרונות והחסרונות של שולחן אוכל מעץ מלא

0
823
קרדיט: Pixabay

רהיטים הם פריטים יקרים יחסית, ולכן הבחירה שלהם חייבת להתבסס על מחשבה מעמיקה ושלל שיקולים רלוונטיים. השולחן שמוצב בפינת האוכל הוא אחד האלמנטים הדומיננטיים בחלל, ובנוסף לחשיבות האסתטיות שלו, הוא משפיע במידה ניכרת גם בהיבט הפרקטי ובפרט בבתים שבהם מרבים לארח. חומר הגלם המומלץ ביותר לשולחנות אלה הוא העץ המלא, אבל כדאי לקחת בחשבון גם את היתרונות וגם את החסרונות שלו. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

מראה ייחודי ועמידות מרשימה

היתרון הראשון והבולט לעין של שולחן פינת אוכל מעץ מלא הוא היופי שלו. ישנם עצים רבים שמהם ניתן לייצר את השולחן המרכזי, ובראשם האלון וגם המייפל, האגוז והזוברנו, ובכל מקרה מובטח לכם מראה ייחודי. הרי לכל עץ גושני יש אישיות של ממש, שבאה לידי ביטוי בין השאר ב"עיניים" וגם בסימנים אחרים לאורכו, כך שהתוצאה היא תמיד מרשימה להפליא.

יתרון משמעותי שני של שולחנות אוכל מעץ מלא הוא העמידות שלהם – הם ישרתו אתכם במשך שנים רבות מאוד, גם בשימוש אינטנסיבי, בלי להתרגש למשל מרטיבות או מהנחת סירים חמים עליהם. יתרון נוסף הוא הפן האקולוגי: בזכות העמידות הגבוהה והעובדה שתוכלו להפיק תועלת רבה מהשולחן לטווח ארוך מאוד, ניצול המשאבים מרבי, וגם זה שיקול חשוב בימינו.

מחיר גבוה, תועלת מרבית

נדגיש, בשלב זה, כי מחירם של שולחנות פינת אוכל מוצדקים ביותר. כלומר, במבחן העלות-תועלת, זוהי האופציה המצטיינת. למעשה כשמחשבים את הסכום שתידרשו לשלם לאורך השנים עבור שולחן פינת האוכל, דווקא פריטים זולים יותר יתגלו כיקרים בגלל הצורך להחליף אותם כבר לאחר זמן קצר יחסית. זאת, בהנחה שהקפדתם לקנות שולחן שכזה דרך חנות רהיטים ותיקה ואמינה. 

אווירה יוקרתית וחמימה

שולחן עץ מלא שנקנה עם תשומת לב ובחנות שמציעה מגוון רחב של אפשרויות וגם ייעוץ מקצועי מייצר בחלל אווירה שהיא גם יוקרתית ורבת רושם וגם חמימה ונעימה. העץ המלא, מטבעו, משדר רוך וחוסן גם יחד, הרמוניה עם הסביבה ועוצמה, ולא בכדי הוא חומר גלם מבוקש. לויטוריו דיוואני קטלוג עשיר בשולחנות כמו גם ברהיטים אחרים דוגמת מערכות ישיבה, כורסאות, מזנונים, מזרונים במבצע, מיטות ועוד – והכל באיכות מוקפדת ובמחירים נוחים. הניסיון הרב שהצטבר בחברה בא לידי ביטוי גם בשירות המחויב ובעזרה בבחירה. מוזמנים ליצור קשר עם ויטוריו דיוואני בטל' 09-8910055

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here