נסיעה בטוחה – מתחילה בהתאמת מוצרים בטוחים

0
2044
נסיעה בטוחה - מתחילה בהתאמת מוצרים בטוחים

 

במרבית המקרים, הנהגים הישראלים מבצעים נהיגות לטווח הקצר נקודה אבל זה לא ממש משנה את העובדה שאתם חייבים לעשות הכל על מנת לשמור על סביבת נהיגה וכלי רכב בטיחותי ובטוח. בדיוק מסיבה זו, בעזרת אנשי הצוות המקצועי של חברת סולו, אתם יכולים להשקיע באביזרים בטיחותיים חשובים וחיוניים, איתם תוכלו להפוך כל נסיעה לחוויה בטוחה. 

כלי רכב שעומד בכל הדרישות החוקיות

היכולת שלכם להנות מכלי רכב שהוא גם מהיר וגם בטיחותי, תלויה במידה רבה באופן שבו אתם משקיעים זמן ומשאבים ביצירת כלי רכב שמתאים לצרכים שלכם. כמובן שכמו כל כלי רכב אחר אשר עולה על הכביש במדינת ישראל, גם המכונית שלכם חייבת להיות מכונית בטיחותית, על פי כל תנאי החוק הדרישות המקצועיות של המומחים בתחום. ולכן אחד מהדברים הכי חשובים שאתם צריכים לעשות, הוא להשקיע ברכישת נורות אזהרה ברכב, איתם ניתן למצוא גם בשעות הקטנות של הלילה בצורה בטוחה.

חווית נסיעה ששומרת עליכם

לצד הבטיחות, חוויית הנסיעה שלכם מאופיינת גם במגוון רחב של מוצרים קטנים וחשובים, אותם ניתן להוסיף בשביל להפוך את המכונית לנוחה הרבה יותר. בעת רכישת אביזרים לרכב ניתן לבחור אביזרים לטלפון הנייד, כמו למשל מעמד לטלפון או מטענים לטלפון. לחילופין, אתם יכולים להחליט שאתם רוצים לרכוש ציוד מולטימדיה או ציוד בטיחות נוסף לילדים שנוסעים איתכם, וכך להבטיח נסיעה שמתאימה לכל בני המשפחה בצורה מושלמת

מוצרים לכל שעה ולכל צורך

ואם יש דבר אחד, אותו אתם בוודאי רוצים להחזיק בתוך המכונית שלכם, אנחנו מדברים על בוסטר התנעה.  מוצר קטן וחכם, אשר משנה לגמרי את כללי המשחק בכל מה שנוגע לטיפול בתקלות משביתות. זה הוא מוצר איתו אתם יכולים להתניע את הרכב, במקרה והרכב שובק חיים. גם אם אתם נתקעים באמצע המדבר, או באמצע איילון, חיבור של המוצר אל מערכת התנעה של המכונית שלכם, יאפשר לכם להגיע קרוב יותר אל המוסך וכך לחסוך מאות שקלים על עלויות הגרירה וזמן יקר, כמו גם עוגמת נפש רבה ובזבוז זמן.

 

בעזרת אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים של חברת סולו, תוכלו למצוא את כל האביזרים, כל הציוד המקצועי וכל החלפים איתם ניתן להפוך את הרכב שלכם לרכב הבטיחותי ביותר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו עם הדרישות שלכם, ואנחנו כבר נעשה חיפוש למציאת פיתרון. לפרטים נוספים – 9383*.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here