לכל אמבטיה עיצוב משלה

0
2236
לכל אמבטיה עיצוב משלה

עיצובים בחדרי האמבטיה שאנחנו מוצאים היום בכל מקום נראים הרבה יותר אלגנטיים ויוקרתיים מאי פעם. זה קורה הודות לטכנולוגיות מפותחות, לחומרים חדישים שהולכים ומשתפרים כל הזמן, אבל בעיקר משום שיש אנשי מקצוע שיכולים לספק ללקוחות את המומחיות הזאת בעיצוב וציפוי חדרים כאלה בכל בית.

ציפוי אמבטיה ותיקונים

החומרים שמהם עושים היום ציפוי לאמבטיה פגומה או כזאת שרוצים לתקן אותה ולבטא את יופייה מגוונים מאוד והם נעים על סקאלה של מחירים ושל טעמים. בכל מקרה, ציפוי אמבטיה ישנה יכול להיות הפתרון הנוח ביותר במקום החלפה מלאה שלה. אתם יכולים ליהנות מציפויים מחומרים שונים שיחזיקו מעמד שנים רבות וייתנו לכם את האיכויות שאתם מחפשים בציפוי כזה. איטום, שמירה על גוף האמבטיה ומראה יפהפה ומחודש ייתן חיים לחדר האמבטיה שלכם במחיר נוח מאוד. ציפוי כזה מחזיר לחיים כל חדר אמבטיה במחירים מאוד סבירים מבלי שתצטרכו להחליף אמבטיה שלמה ללא צורך.

הלבשת אמבטיה מהירה

אם אינכם רוצים להחליף אמבטיה אתם יכולים להזמין הלבשת אמבטיה בציפוי אקרילי בתוך שלוש שעות, טיפול מהיר שמחדש לכם את האמבטיה מבלי שתצטרכו להחליף את כל החדר. כאמור, זהו טיפול מהיר והעבודה אמינה עם פלקסיגלס בטקסטורה מאוד יוקרתית, מחזיקה מעמד שנים, עם אחריות מלאה, נגד שחיקה ונגד קרינה שמזיקה לו והוא משמח כל אחד שיכול לחסוך בעלויות ורוצה עדיין חדר אמבטיה חדש.

תיקון אמבטיה אמין

תיקון אמבטיה בגלל סדקים או בגלל התקנה לקויה הוא תיקון שיכול להיעשות בצורה מהירה ואחראית, במחיר סביר. התיקון מטפל בכל החלקים החשובים באמבטיה כולל ברזים וצנרת כך שאתם יכולים להיות רגועים שתוכלו לשוב ולהשתמש בה ללא בעיות נזילה ובעיות אחרות. התיקון יבטיח לכם אחריות ואמינות ואמבטיה תקינה לתמיד, בזכות המומחיות של בעלי המקצוע והניסיון הרב שלהם בחדרי אמבטיות מסוגים שונים ומגוונים. מומלץ לתקן לפני שמנסים להחליף.

חברת תותי אמבטיות פועלת רבות כדי להעניק לכם את חדר האמבטיה היוקרתי והמרהיב שחלמתם עליו. נוסף על העיצוב האסתטי תיהנו גם מעבודה מקצועית ואיכותית ללא פגם ובאחריות מלאה. ליצירת קשר התקשרו 052-7734099.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here