יש דין ויש דיין

0
2449
יש דין ויש דיין

בכל חברה דמוקרטית מתוקנת ישנה מערכת משפטית. המערכת המשפטית נוסדה בכדי להתוות את עקרונותיהם, זכויותיהם וכן חובותיהם של האדם במטרה שיוכלו לחיות יחדיו בשלום. לכן, כאשר אדם מבצע עבירה, עליו לתת את הדין על כך. יחד עם זאת, גם לנאשם ישנן זכויות שחשוב מאוד שיישמרו ובהן הזכות לקבל ייעוץ וכן ייצוג משפטי. עורך הדין המטפל בנאשם או בתובע מייצג את הלקוח שלו ונלחם כדי להגן ולהשיג את זכויותיו.

על הדין הצבאי

המערכת הצבאית הינה מערכת היררכית ובעלת חוקים משלה. חיילים העוברים על חוקי הצבא, נדרשים לתת על כך את הדין. תביעות צבאיות דורשות הבנה מהותית במערכת המשפטית, שהיא כאמור שונה ממערכת המשפט האזרחית. ולכן, על החייל לפנות לשירותיו של עורך דין צבאי כדי שזה ייצג אותו במהלך המשפט ויעמוד על זכויותיו. בתחום זה קיימות עבירות צבאיות ושאינן צבאיות ייחודיות לחוק השיפוט הצבאי. בין העבירות הצבאיות הנפוצות יותר ניתן למצוא עבירות עריקות, פגיעה במשמעת הצבא ועוד. בין העבירות שאינן צבאיות מצויות עבירות סמים, למשל.

על הדין הפלילי

העבירות הפליליות, במדינת ישראל, כוללות עבירות אלימות, עבירות תנועה ועבירות רכוש. העבירות הפליליות נחשבות לעבירות החמורות ביותר במערכת המשפט וגם עונשו של הנאשם בעבירות פליליות חמורות הוא הגבוה ביותר אותו ניתן לגזור ביחס לעבירות אחרות. זאת במטרה לשמר את ביטחונם של אזרחי ותושבי המדינה וכדי להרתיע מלבצע עבירות פליליות. לכן, בשל העובדה שרישום פלילי מזיק ומכתים את שמו הטוב של האדם, חשוב לפנות לשירותיו של עורך דין פלילי.

מתמודדים עם כתב האישום

עבודתו של כל עורך הדין מורכבת למדיי, אך בדין הפלילי היא מורכבת במיוחד. לעיתים קרובות, הנאשם הנפגש לראשונה עם מערכות החוק, אינו בקיא בהתמודדות ועשוי להסב לעצמו נזק רציני. לכן, כבר מהרגע שבו מוגש כתב אישום, חשוב להצטייד בעורך דין כדי שיספק ייעוץ משפטי, יבנה את התיק ויספק ייצוג משפטי בבית המשפט.

פונים למקצוענים

משרדו של גיא פלנטר, עורך דין פלילי בחיפה, הינו משרד עורכי דין עצמאי. המשרד עוסק בשלושה תחומים עיקריים ובהם המשפט הפלילי והמשפט הצבאי. המשרד נמנע באופן עקרוני מלייצג ארגוני פשיעה ועבריינים "במקצועם" ולכן מעניק ייצוג וייעוץ משפטי לאזרחים מן השורה. עו"ד פלילי גיא פלנטר, העומד בראש המשרד, צבר ניסיון עשיר ומוכח בטיפול בתיקים רגישים, מורכבים ומסווגים ובעל ניסיון רב בתחום הפלילי והצבאי. התקשרו עכשיו לייעוץ משפטי 03-744-7448

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here