צ'אט בוט לשירות לקוחות – האם צ'אט בוט עוזר בשירות לקוחות?

0
1967
צ'אט בוט לשירות לקוחות – האם צ'אט בוט עוזר בשירות לקוחות?
מקור pixabay

עבור עסקים רבים מתן מענה יעיל ללקוחות, בצורה רציפה לכל אורך שעות היום ובכל הימים בשבוע, היא משימה כמעט בלתי אפשרית. הוספת צ'אט בוט לשירות לקוחות לאתר מאפשרת לכל עסק להיות זמינים עבור הלקוחות בכל שעה ביום, לצמצם את עלויות שירות הלקוחות ועדיין לספק ללקוחות שירות איכותי. הצ'אט בוט בעצם יכול לתת מענה על מאות שאלות שונות שיש ללקוחות שלכם. כך הם יכולים פשוט להיכנס לאתר שלכם, להקליד את השאלה שלהם בשפה הטבעית בה הם משתמשים ביום יום ולקבל תשובה.

לקוחות רבים מעדיפים היום לקבל תמיכה באמצעות התכתבות מכיוון שצורה זה מאוד טבעית עבורכם. כשמכניסים לתמונה צ'אט בוט אשר יכול לדבר עם אלפי לקוחות בו זמנית ובעצם מעלים את זמני ההמתנה של הלקוחות עד שנציג יתפנה – התמונה שמתקבלת היא של לקוחות שחוזרים שוב ושוב להשתמש בצ'אט בוט לשירות לקוחות מכיוון שהוא הרבה יותר יעיל והרבה יותר מהיר עבורם מאשר להתקשר או לשלוח מייל ולחכות שמישהו מצוות התמיכה יתפנה לענות לו.

אמנם יש המון אספקטים ויתרונות להוספת צ'אט בוט לשירות לקוחות, אך במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר נקודות בודדות בהן צ'אט בוט עוזר בתהליך שירות הלקוחות.

הצ'אט בוט עוזר לשפר את תהליך התמיכה

תשובות קבועות מוכנות מראש לא יעילות כל כך בשירות לקוחות. על מנת לתקשר עם לקוחותיכם ולהבטיח להם שהם מראש סדר העדיפויות, אתם צריכים לשפר את השירות שלכם באופן קבוע. אחד מהיתרונות הגדולים של צ'אט בוט לשירות לקוחות היא העובדה שהצ'אט בוט הוא מקור אמין למידע לגבי הצרכים והבעיות של הלקוחות שלכם. תמלילי השיחות עם הצ'אט בוט יעזרו לכם לראות היכן התמיכה והתשובות שלכם אינן מספקות ומה אפשר להוסיף כדי לרצות את הלקוחות או לתת מענה אמיתי לבעיות שלהם. מידע זה לא רק יעזור לכם לשפר את תסריטי השיחה של הצ'אט בוט, אלא גם יעזור לצייד את צוות התמיכה האנושי שלכם עם נקודות שימושיות לשיחות עתידיות עם לקוחות. בתהליך זה, אתם גם מחזקים את התדמית של העסק בתור עסק ששם את הלקוחות בראש סדר העדיפויות.

צ'אט בוט לשירות לקוחות יכול לעזור גם בשיווק

טכנולוגיות שירות לקוחות כגון הוספת צ'אט בוט לאתר לא רק מאפשרות לטפל טוב יותר בבעיות של הלקוחות שלכם. הן גם מאפשרות לשווק את המוצרים או השירותים שלכם באופן אורגני. זוהי גישה שהרבה עסקים מצליחים אימצו. בעזרת צ'אט בוט עם שילוב נכון של תסריטי שיחה טובים ובינה מלאכותית, עסקים שאימצו צ'אט בוט יכולים לספק ללקוחות שלהם מגוון כלים שימושיים בהם יוכלו להשתמש על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בזמן רכישה.

צ'אט בוטה יכול לעזור ללקוחות לקבל מידע גם בתהליך הרכישה, להכווין אותם למקום הנכון באתר ולספק להם מענה לכל השאלות המקדימות לרכישה. בינה מלאכותית בתוך שיחת הצ'אט בוט יכולה לעזור להוביל את הלקוחות בתהליך הקניה על ידי הסרת הספקות שלהם לגבי מוצרים ספציפיים, המלצת מוצרים אחרים בעלי תכונות טובות יותר והצעת הנחות על הדברים שמעניינים את הלקוחות. כאשר הלקוחות בטוחים ברכישה שלהם, הם נשארים נאמנים לעסק ואפילו ממליצים עליו לחבריהם.

אם אתם מחפשים לקבל מידע נוסף על הקמת צ'אט בוט לאתר שלכם או שאתם רוצים להתייעץ עם מומחים בנושא, אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס המספקים פלטפורמה איכותית לבניית צ'אט בוט לאתרי אינטרנט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here