מפסיקים להתנדנד- מאזנים את הרגלי הצריכה של סמים ומשככי כאבים

0
2849
מפסיקים להתנדנד- מאזנים את הרגלי הצריכה של סמים ומשככי כאבים
קרדיט freepik.com

שהייה במרכז גמילה מהווה נקודת מפנה משמעותית במהלך חייו של מכור. בעזרת שינוי דפוסי חשיבה והנחלת ערכים חדשים למכור אפשר לשנות את מסלול חייו המסוכן ולעזור לו להשתקם ולהימנע משימוש בלתי אחראי בעתיד.

 

בוחרים לבחור בחיים

לכל מכור יש נקודת משבר ממנה עולות רק שתי אופציות. האחת לסבול מתופעות בריאותיות מסכנות חיים. והשנייה לבחור בחיים ולפנות לטיפול גמילה מנייס גאיי או מכל חומר ממכר אחר. בעת הבחירה לוקח המכור את ההחלטה לידו ומייצר הזדמנות לחיים טובים יותר, שלו ושל הסובבים אותו. לקיחת האחריות היא השלב הקריטי ביותר בתהליך כי היא זו שמחייבת את המכור לתהליך כולו. גם אם המכור נכנס לטיפול מרכז הגמילה בעצת הקרובים לו, אין שום משמעות לניסיון מבלי לקבל את שיתוף הפעולה המלא שלו.

 

תקופת מעבר

החיים בתוך מוסד גמילה הם חיים מאתגרים. בכל יום חווה המטופל התמודדות חדשה. החל מטיפול הגמילה הפיזי, שם המטופל מתמודד עם תסמיני הגמילה השונים. ועד לטיפולים הנפשיים בהם נדרשת ממנו מידה רבה מאוד של אחריות אישית וכוח רצון. למטופלים יש בידיים את היכולת להכריע מה יהיה העתיד שלהם. זהו פרק זמן מאוד משמעותי שמכין אותם בעצם לחיים עצמאיים מחוץ לכותלי המוסד, בסביבה מוצפת חומרים ממכרים.

 

שומרים על איכות החיים המוכרת

בשל האתגרים הנפשיים הרבים שיש בתהליך גמילה מהתמכרויות מטופלים רבים בוחרים להיכנס לטיפול אצל מרכזי גמילה פרטיים. מרכזים אלו מעניקים שירותי רפואה מתקדמים לצד אפשרויות טיפול מותאמות אישית. החוויה במרכז גמילה פרטי היא חווית טיפול ברמה גבוה יותר, כאשר יש תשומת לב לכל מטופל ומתן ליווי מקצועי אישי כל הדרך להצלחה.

 

המענה המקצועי לכל צורך או קושי

בתהליכי גמילה ממשככי כאבים או סמים, כאשר יש צורך בגמילה פיזית נרחבת, למרכזים הפרטיים יש את כל הכלים לתת מענה רפואי איכותי. המרכזים מאפשרים לכל חולה לקבל תרופות מנע להשפעות תופעות הלוואי, ומאפשרים התמודדות קצת יותר קלה עם תהליך הגמילה כולו. המוסד עצמו מאפשר שהייה לטווח ארוך בפיקוח רופאים ואחיות מקצועיים.

צוות מרכז הגמילה רנסאנס ויקטוריה מלווה חולים ומכורים בדרגות שונות כבר שנים רבות אל עבר חיים נטולי חומרים ממכרים. צוות המרכז משקיע זמן ומשאבים רבים בכל מטופל על מנת להגיע למיצוי בתהליך הטיפולי, ולאפשר לכל חולה לחזור לחיי שגרה מלאים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות ניתן להתקשר: 1-800-205077.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here