צעצועי מין – אז מה הקטע הקינקי שלך?

0
1912
צעצועי מין – אז מה הקטע הקינקי שלך?

מהו צעצוע מין האהוב עלייך? מה מרגש אותך? עולם המין כל הזמן מתקדם ומתפתח, בעזרת טכנולוגיות מודרניות ניתן להגיע אם מדובר באביזרי מין לדיוק מקסימלי ולגירוי מיני מושלם, כמובן שהרעיון הכללי נשאר אותו הדבר והוא שצעצוע מין נועד לספק אותך ולהכניס לך ריגוש לחדר המיטות ע"י נגיעה, לחיצה, יניקה במקומות הנכונים ולספק אותך אותך מינית.

שכלול צעצועי סקס בא לידי ביטוי בחומר שהם עשויים, אם בעבר היו עשויים מזכוכית, מתכת (בעולם העתיק גם מעץ), כיום החומר המקובל הוא סיליקון לסוגיו המספק מגע רך ונעים באופן יחסי.

בנוסף פותחו במשך השנים אביזרי סקס כה מדוייקים וכה מספקים שמשאירים את הגבר בסימן שאלה (קריצה עם חיוך).

שני מוצרים כאלה בולטים אולי יותר מכולם, אותם תוכלו למצוא בחנות סקס הקרובה לביתכם, הם הסטיספייר פרו Satisfyer Pro והרוקט פוקט. בואו נראה מה השניים הללו טומנים בחובם.

סטיספייר פרו

צעצוע מין מספק מאוד הפועל על פעולת היניקה. מכשיר קטן אשר נראה כמו ידית, בראשו ממוקם היונק שהוא רך למגע ועשוי מסיליקון רפואי אשר בדרך כלל מיועד לדגדן, אך ניתן בהחלט להשתמש בו לפטמות, עמיד במים.

יש לך אפשרות לשלוט בעוצמת היניקה, ה Satisfyer Pro מגיע עם אחד עשרה שלבים שונים של עוצמת יניקה להנאתך. את יכולה להשתמש במכשיר בהודך בגפך כמובן, אבל אם את מעוניינת להגיע לאורגזמה פראית ושמיימית, שלבי את הסטיספייר פרו עם חדירה מצד בן הזוג.

רוקט פוקט

צעצוע מין קומפקטי ויעיל, נחשב למאוד פופולרי בימינו. רוקט פוקט כשמו כן הוא, מציע ויברטור מהיר כטיל לכן הרוקט. המונח ׳פוקט׳, הוא בגלל שהוא קטן וניתן להניח אותו בכיס, בתיק ללא חשש שיראו וישאלו שאלות מיותרות, ואף מגיע על שרשרת.

הרוקט פוקט הפך לחבר טוב של מיליוני נשים בעולם ויש סיבה ראוייה לכך, ובכן הוא עושה את העבודה. מגיע עם ארבעה ראשים מתחלפים המתאימים לגירויים שונים.

הצעצוע החביב מגיע בצורות שונות, בדרך כלל עשוי מסיליקון, לעתים אף נטען.

סיכום

הן את Satisfyer Pro והן את הרוקט פוקט ניתן לרכוש בחנות הסקס, סקס-פלאנט. החנות מציעה את המגוון הגדול ביותר בארץ של מוצרים מקוריים, שזו נקודה חשובה, צעצועי מין רוכשים רק מקוריים ולא חיקוי, אתם לא מעוניינים או מעוניינים  שאיזה מוצר מפוקפק יגע באיבר מינכם/ן.

חנות הסקס סקס-פלאנט עובדת עם חברות ומפעלים מובחרים ומספקים ומשווקים צעצועי מין איכותיים ללא רבב. דרך החנות תוכלו להזמין את צעצוע המין באופן דיסקרטי דרך ממשק ידידותי, בלי צורך להגיע לחנות עצמה ולהרגיש מובכים.

מה צעצוע המין האהוב עלייך?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here