כך תבחרו בזוגיות טובה יותר

0
2425
כך תבחרו בזוגיות טובה יותר

זוגות רבים מתחילים את דרכם בדרך די דומה, מכירים דרך הלימודים, העבודה, האינטרנט, מכרים משותפים ואף לעיתים במקרה. ובעזרת התשוקה מייצרים אהבה לאורך זמן בה הכל ורוד. אך פעמים רבות הניצוץ הראשוני כבה לאחר זמן מה ומתחילים הקשיים. לא תמיד נרצה לוותר על מה שקיים וכדי להתגבר על זה, ניתן להיעזר במגוון של דרכי טיפול המיועדים במיוחד לזוגות.

חוזרים למקורות

בתחילת הזוגיות, הכל נראה מושלם. בני הזוג אוהבים כמעט כל חלק אחד אצל השני ומגדירים את מערכת היחסים הנבנית כזוגיות בריאה. לאחר תקופה מסוימת, מתחילים לעלות רגשות נוספים בקשר, מחלוקות ואף ריבים קשים, ואולי אף עולה כבר הרעיון לעבור ייעוץ זוגי. אמנם לעיתים קשה להעלות את הנושא בפני החצי השני שלכם, אך לשם בנייתה של מערכת יחסים מכבדת ומלאת תקשורת יעילה ותשוקה, מומלץ יהיה לעבוד על הקשר בכל דרך אפשרית.

מתמודדים עם הקשיים

כאשר כבר עולה הנושא של אימון זוגי, זה יהיה בדרך כלל לאחר מריבות חוזרות ונשנות וחוסר סיפוק. בת הזוג לדוגמא יכולה להרגיש כי בן זוגה לא משתף אותה בחייו הפרטיים מספיק, שהוא נעשה שקט לעומת תחילת הקשר ושהפסיק להפגין חיבה בעוד הצד השני מתחיל להרגיש בצורה דומה, משהו לא מסתדר.

מתמודדים עם הקושי ולומדים לתקשר

זוגות רבים, גם לאחר שעולה רעיון הייעוץ או האימון הזוגי לאוויר, מתקשים לקבל ולהכניס לתוך הבעיות והזוגיות שלהם אדם שכרגע הוא זר. למעשה, זוגות רבים אף לא משתפים בקשיים שלהם בזוגיות את סביבתם הקרובה. מסיבה זו, כאשר מתגברים על האתגר ומחליטים ללכת לאימון זוגי, חשוב מאוד ששני בני הזוג ירגישו בנוח עם המאמן או היועצת ושהבחירה תהיה משותפת או מקובלת על שניהם ומתוך מטרה להשיג זוגיות בריאה.

בוחרים בזוגיות מחדש

כשזוג בוחר ללכת לייעוץ או אימון זוגי, הם למעשה בוחרים בזוגיות מחדש. הם בוחרים להתגבר על הקשיים ולהשקיע מאמצים כדי שהזוגיות שלהם תעבוד. סוניה יפעת יובל הינה יועצת זוגית, נומרולוגית אשר עוסקת גם בייעוץ אישי. זוגות יכולים להגיע לאחת מההרצאות או הסדנאות שסוניה יפעת יובל מקיימת להעצמת הקשר הזוגי והתמודדות עם אתגרים שונים ולרכוש כלים רבים להמשך הדרך. התקשרו 052-5533233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here