שמלות ערב קצרות מראה צעיר ואלגנטי

0
4991
שמלות ערב קצרות מראה צעיר ואלגנטי

שמלות ערב קצרות למי שרוצה להיראות במיטבה

אנחנו רגילים למראה של שמלות ערב ארוכות, אלגנטיות, שהבד שלהן לפעמים מתחכך במרצפות ומעניק תחושה של גלימה לשמלה הארוכה.

היום ניתן לראות שמלות ערב קצרות שאינן נופלות בהידורן משמלות ערב ארוכות. שמלות ערב קצרות לא נופלות מהשמלות הארוכות, לא מבחינות יופיין, עיצובן או יוקרתן. היתרון של שמלות ערב קצרות לעומת שמלות ערב ארוכות טמון בחשיפתן של זוג רגליים מהממות שמסתתרות בעת שנשים לובשות שמלות ערב ארוכות.

נשים שבבעלותן זוג רגליים נאות אינן מעוניינות להסתיר אותן דווקא באירועים נוצצים כמו נשפים או אירועי חברה יוקרתיים, ולכן שמלות ערב קצרות ואלגנטיות מעניקות להן הזדמנות לחשוף את רגליהן ועדיין להיראות לבושות בלבוש מעוצב ואלגנטי.

שמלות ערב בסגנון של פעם

ניתן להגדיר שמלות ערב וינטאג' כשמלות בסגנון של פעם. שמלות ערב וינטאג' נחשבות לשמלות קלאסיות ורומנטיות, לרוב הן עשויות מבדים רכים ומעוטרות בפאייטים ותחרה. עיצובן ותפירתן של שמלות ערב וינטאג' נעשים על פי דוגמאות שנלקחות מז'ורנאלים ישנים, סרטים ותמונות מפעם. אין תחרות לסגנון ולעיצוב של שמלות ערב משנות ה-20 וה-30 העליזות, שהקרינו כבר אז במבט אחד, שפע של אלגנטיות וסקסיות.

שמלות ערב בסגנונות שונים

שמלות ערב נועדו לאירועים מיוחדים ויוקרתיים שנערכים בערב באולמות אירועים יוקרתיים.

אין אישה שאינה רוצה להרשים את כל הנוכחים באמצעות שמלת ערב מהממת שתדהים את כולם. בעידן המודרני לרשותן של נשים שפע של סגנונות ובדים שעל פיהם מעוצבות שמלות ערב. היום כל אישה יכולה לבחור את העיצוב של השמלה שלה לפי מבנה גופה והיכולת הכלכלית שלה.

בין הסגנונות השונים שניתן לעצב בהם שמלות ערב נוכל לציין סגנונות כמו:

שמלות ערב לאירועים בסגנון הוליוודי, שמלות ערב עם הדפסים, שמלות ערב בסגנון בת הים, שמלות ערב קטנות ושחורות ושמלות ערב קצרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here