איך לבחור קונה ירושות

0
2291
איך לבחור קונה ירושות

קונה ירושות הוא הפיתרון המושלם לכל מי שרוצה לפנות את תכולת הדירה או המשרד שהוא קיבל בירושה, או למכור רק כמה חפצים מתוך אותה הדירה. קונה ירושות יגיע לדירה ויבחן את החפצים המכילים אותה, כל עוד החפצים שמורים במצב טוב ואינם שבורים יציע קונה הירושות עבורכם סכום כסף שנראה לו הוגן ומשקף את שווי הנכס. גם במקרים בהם מדובר בחפצים שבורים אך שניתנים לתיקון יציע קונה הירושות את המחיר עבורם. כך תוכלו להיפטר מחפצים שאין לכם שימוש או צורך בהם ולבצע פינוי דירות ירושה ולהרוויח עבור אותם החפצים כסף.

הליך קניית ירושות

אם ברצונכם למכור את כל תכולת הדירה או אם ברצונכם למכור רק כמה חפצים מהדירה, שווה שתזמינו קונה ירושות שיבוא ויעריך את שווי החפצים. כך תוכלו גם להתחמק ממלאכת פינוי החפצים מהדירה בכוחות עצמכם וגם לקבל בשל כך סכום כסף נכבד. לפי איך שזה נראה אתם מרוויחים מכל הכיוונים. כמובן שגם קונה הירושות מרוויח בכך שהוא קונה את הדברים יחסית בזול, ויתר על כן יכול להיות שבין עשרות הפריטים הטמונים בבית ישנו פריט אחד או יותר שהוא פירט בעל ערך מיוחד ושוויו יהיה רב. לדוגמא, תמונה שבעלי הדירה לא חשבו שהיא בעלת ערך מיוחד אבל מסתבר שהיא תמונה בעלת ערך רב של אמן מפורסם.

אז איך לבחור את בעל המקצוע

בעל מקצוע מסוג זה, קונה ירושות צריך להיות אמין ומקצועי. ראשית עליו לדעת כיצד להעריך את החפצים בצורה נכונה, ויתר על כן צריך שהוא יהיה אמין וישר. הסיבה שתכונה זו היא כה חשובה, היא בשל פערי הכוחות שנוצרים בין הצדדים לעסקה. ישנו את בעל המקצוע. לעניינינו הוא קונה הירושות שמבין בחפצים ובשווים בשוק. מנגד, ישנו את בעל הירושה, שקיבל לידיו דירה מלאת חפצים, ואף ייתכן כי אותו בעל דירה נמצא במצב קשה בשל אירוע הפטירה המצער. מרבית בעלי הדירות אינם מבינים בשווי החפצים וכך נוצר פער כוחות. מכאן צומחת החשיבות לכך שתבחרו קונה ירושות שיש לגביו המלצות, שהוא עובד בתחום מזה שנים וכי ההתרשמות שלכם שהוא אדם אמין שלא יקבע לכם מחירים נמוכים וינצל את חוסר הידע שלכם בתחום.

לפינוי תכולת דירה צרו קשר עם גל הפינויים – 052-2767356.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here