אם עשיתם טעות על ההגה – עבדו עם עורך דין מקצועי

0
569
נהיגה תחת השפעת אלכוהול
Credit: Pixabay.com

טעויות על ההגה יכולות לקרות לכל אחד ובכל סיטואציה. אנחנו לא חפים מטעויות, אבל צריך לדעת איך להתמודד עם טעויות בצורה המקצועית הטובה ביותר, בשביל להבטיח שאתם שומרים על הרישיון שלכם לאורך זמן אבל גם משלמים את החוב שלכם לחברה בהתאם לחומרת העבירה. ולכן, אם חלילה עשיתם טעות בכביש, שיחת הטלפון הראשונה שלכם חייבת להיות אל משרד עורכי הדין של עורך דין משה רבי, כדי לקבל את הייעוץ המקצועי הרלוונטי והחשוב

ברגע שאחרי התאונה – הכי חשוב להתקשר לעורך דין מהימן

רגע אחרי שעשיתם תאונה חמורה על הכביש, וכאשר אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם לחץ וחרדה, יש שיחת טלפון אחת, חשובה מאין כמוה שאתם צריכים לבצע. בין שמדובר על עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ ובין שמדובר על עורך-דין המשפחתי שאתם מכירים, צריך להתייעץ לפני שלוקחים החלטות כדי ללמוד איך להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הסיטואציה שבה אתם נמצאים. כל החלטה שתיקחו תשפיע על החיים שלכם ועל החיים של האנשים שמסביבכם למשך חודשים ואפילו שנים. ולכן יש לכם רמות אחריות מאוד גבוהות וצריך לפעול ברגישות ובמקצועיות.

אם יש ממצאים בעיתיים – אתם צריכים לבנות את ההגנה שלכם

בהנחה שאתם נמצאים בזירת התאונה והמשטרה מגיעה לחקור את האירוע, הם יבקשו לקחת דגימות לבדיקת אלכוהול. החוק הישראלי מאוד מחמיר עם אירועי נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ולכן במקרים רבים רף הענישה יהיה גבוה מאוד גם אם יש לכם רמה מאוד נמוכה של אלכוהול בדם. כלומר, במצב כזה האינטרס שלכם הוא לבקש לשוחח עם עורך הדין שלכם, ויפה שעה אחת קודם, לפני שאתם מדברים עם המשטרה ומשפיעים על המשך החקירה לרעה.

החזרה אל ההגה – חייבת להיות על פי דרישות החוק

סוגיה נוספת היא העבודה עם המכון הלאומי לבטיחות בדרכים, במקרה ואתם צריכים לחזור לכביש אחרי נהיגה תחת השפעת אלכוהול. עורך דין שמלווה אתכם יכול לפנות למכון ולבקש לבצע את כל הליכי הבדיקה כדי להראות שאתם לא נמצאים תחת השפעת אלכוהול יותר, וכך לסייע לכם לחזור בצורה בטוחה להגה.

צוות משרד עורכי הדין של עורך דין משה רבי, יכולים לסייע לכם להתמודד עם תיקים מורכבים בתחום התעבורה, על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום היכרות עם כלל המערכות והאחראים בתחומים שונים. לפרטים נוספים וליצירת קשר 055-8823088.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here