דרך לשבור את הקרח

0
864
קרדיט: Pixabay

לעיתים אנו נתקלים במצבים בהם אנחנו צריכים לשבור את הקרח בינינו לבין אנשים אחרים, או אפילו ילדים ואנו מחפשים את הדרך הנעימה, הנוחה והיעילה ביותר לעשות כן מבלי להרגיש מבוכה או ליצור שתיקה רועמת. למי זה לא קרה? אבל לנו יש את הפתרון המושלם. ידוע לכל כי הומור פותח את הלב ומקליל את האווירה בכמעט בכל סיטואציה אפשרית, ולספר בדיחות לילדים למשל זאת הדרך המושלמת להתחבב עליהם ולגרום לכולם להרגיש בנוח. כמובן שיש לשים לב לתוכן הבדיחות שצריך להיות מתאים לסיטואציה בו אנו נמצאים, לא היינו רוצים להגיע לחתונה ולספר בדיחות על נישואים כושלים או להיות בסביבת ילדים ולהתבדח על נושאים שאינם מתאימים לגילם.

זמן איכות עם הילדים שלנו

הורים רבים בוחרים לבלות את זמן האיכות שלהם עם ילדיהם בצפייה משותפת של סרטי ילדים בסלון הבית. כולנו בליבנו, מבוגרים וילדים כאחד, אוהבים לצפות בסרט מהנה עם סוף טוב ועלילה מרגשת, ולכן סרטים לילדים כמו סרטי דיסני או פיקסאר יהיו בחירה מצוינת לכל שכבות הגילאים שצופים יחדיו כבילוי משפחתי. את בחירת הסרט לרוב ההורים בוחרים בשיתוף עם הילדים על מנת להגיע להסכמה על הסרט שכולם יהינו ממנו יחדיו, לאחר מכן מכינים סיר חמים של פופקורן או מביאים חטיף אהוב, מתקבצים על הספה ונהנים.

להעביר את הזמן אחר הצהריים בכיף

הורים רבים מחפשים לילדיהם פעילויות מהנות שיעבירו את הזמן אחר הצהריים לאחר שסיימו את המסגרות היומיות כמו הגנים והמעונות- לפעמים אנו במשחקי מחשב, לפעמים במשחקי קופסה ולעיתים גם פעילות יצירה מיוחדת כמו יצירה של שרביטי קסם או איורים בחול ושרשראות חרוזים צבעוניות יכולות להיות אפשרויות מעולות למלא את הזמן ואפילו לשפר יכולות מוטוריות. בנוסף גם ילדים נהנים לבלות את זמנם בגני שעשועים במשחק עם חבריהם, אך חשוב לגוון בפעילויות שלא ימאסו. באתר הבית של הידברות קידס תוכלו למצוא רעיונות רבים מספור למשחקים ופעילויות עם הילדים, כמו גם המלצות לסרטים וסדרות, מאגרי בדיחות וקומיקסים מיוחדים, אז אם אתם מאבדים את עצמכם בחיפוש אחר הפעילות הבאה עם הילד, אתר הידברות הוא המקום המושלם עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here