האם כספת קטנה יכול לעשות את העבודה?

0
1233
קרדיט: ozsafes.co.il

כאשר איננו צריכים לאחסן דברים גדולים או כסף רב כספת קטנה עשויה להספיק לנו. היא תתאים בדרך כלל לבית, למשרד או אפילו לחנות קטנה והיא יכולה להכין כסף בכמות יפה במידה והוא יהיה מסודר. ניתן לשמור על מסמכים רגישים או חשובים, מעט תכשיטים או פריטים יקרי ערך (בין אם כלכלי ובין אם סנטימנטלי), חוזים ומסמכים חשובים ועוד. כספת זו תהיה פשוטה בדרך כלל ובעלת מנגנון נעילה באמצעות מפתח או קוד דיגיטלי.

כספת קטנה לבית ולמשרד – פרמטרים משתנים:

יש מגוון רחב של כספות למשרד או לבית, ובכלל למגוון שימושים אחרים. אלה עשויים להשתנות בין אחד לשני בפרמטרים שונים הקשורים בעיקר לגודל הכספת, למידת האבטחה שלה, מנגנון הנעילה/הפתיחה שלה, העובי רמת הבטיחות שלה, המשקל של הכסף ועוד. כל אחד מאלה עשוי גם להשפיע על היכן נמקם את הכספת, מה וכמה נוכל לשמור בתוכה, כיצד נפתח/ננעל אותה, עד כמה היא מאובטחת מפני פריצות זרות ועוד.

כספת דיגיטלית – מהי ולמי היא יכולה להתאים?

אחד הכספות המתקדמות ביותר בשוק הכספות היא כספת דיגיטלית. היא מגיעה במגוון גדלים כך שתוכלו למצוא גם כספת קטנה המתאימה לצרכים שלכם. היתרון שלה על פני הכספות הישנות יותר היא מידת האבטחה הגדולה יותר ונוחות הפתיחה והנעילה של הכספת באמצעות קודן בדרך כלל. תוכלו להגדיר קוד של 4 ספרות שישמש אתכם לפתיחה/לסגירה. השתדלו לבחור ברצף ספרות שתזכרו מצד אחד אך גם שלא יהיה קל לפריצה על ידי הילדים /או אנשים אחרים. יש גם כספות דיגיטליות עם מנגנוני אבטחה מתקדמים יותר במידת הצורך וניתן גם להתקין מערכת התראות במקרה של פריצה אולם זו נפוצה בדרך כלל בכספות גדולות ויקרות יותר.

היכן לרכוש כספת קטנה לבית?

חברת עוז כספות מספקת לכם מאות סוגי כספות אפשריים לבחירה וגם את האפשרות להזמין כספת בהתאמה אישית לצרכים שלכם. החברה פועלת עם גורמי ביטחון מובילים בישראל ואינספור ארגונים, בתי עסק ואנשים פרטיים ומספקת להם כספות מכל הסוגים, הגדלים ואפשרויות האבטחה השונות. החברה מנוסה גם בהתקנת כספות ביתיות ומספקת גם כספות קטנות ומוזלות יותר לצרכים פשוטים יותר. לפרטים נוספים ורכישת כספת קטנה לבית/למשרד השאירו פרטיכם באתר או התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here