הדרך הטובה ביותר לשמור על פרחים רעננים

0
806
קרדיט: milo.co.il

על אף שהצורך בקירור מאפיין בעיקר את אחסון המזון, מצרכי המזון והמשקאות, ישנם תחומים נוספים בהם קיים צורך באחסון בקירור, כדוגמת תחום תעשיית התרופות וצריכתן ותחום הפרחים. אף מקרר פרחים או, הנפוץ יותר בשימוש כיום – חדר קירור לפרחים, מטרתו לשמור על הפרחים כשהם טריים, לאורך זמן רב ככל האפשר. הצורך בקירור פרחים, נועד, בניגוד לתחומים האחרים בהם נדרש הקירור, לא על מנת למנוע בעיות בריאות שעלולות להיגרם בשל קלקול המוצר, אלא, בכל הנוגע לפרחים, על מנת לשמור אותם אטרקטיביים וטריים, שהרי, בכך, עצם מהותם – לשמח את עיני הרואה אותם. לייעוץ בנושא פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

איך משמרים את הפרחים טריים בצורה הטובה ביותר?

אם תגללו ברשת ותחפשו דרכים להאריך את חייהם של הפרחים הממוקמים באגרטל הביתי שלכם, תמצאו לא מעט הצעות, כדוגמת הוספת כדור אספירין למים, או, אפילו אקונומיקה. אבל, פרחים, מעצם טבעם נוטים לנבול, ולכן, בעוד שאתם נאבקים לשמור על טריותם של הפרחים הביתיים, משתלות או חנויות פרחים עושות כן על בסיס יומיומי וכמויות הגדולות בהרבה מאותו זר פרחים ביתי שלכם. כיצד הן עושות זאת? כמובן, בעזרתו של מקרר פרחים, השומר על הפרחים המאוחסנים בו בטמפרטורה נמוכה, קבועה, אחידה ויציבה, על מנת שאנחנו, חובבי הפרחים, נוכל ליהנות מהם.

 

מדוע חשוב לקרר פרחים?

ראשית, חשוב להדגיש כל לא כל סוגי הפרחים והצמחים נזקקים לאחסון במקרר פרחים, שכן, חלק מהם למשל, קקטוסים עמידים ואף נהנים בפני מזג האוויר והאקלים הישראלי החמים. לכן, קקטוסים הנטועים בעציצים לא יוחזקו במקרר פרחים, בעוד שפרחים שנקטפו, שאינם צמודים עוד לשורש שלהם, יצטרכו להיות מוחזקים בטמפרטורה נמוכה ויציבה. אמנם, מאיתנו, הנהנים ממראם של הפרחים בבית, לא מצופה להחזיק מקרר פרחים ייעודי עבור הזר או שני הזרים שאנחנו רוכשים בשבוע, אולם בהחלט נוכל להאריך את חייהם של הפרחים באגרטל על ידי מיקומם במקום קריר, שבו אין קרינת שמש ישירה, ואפילו, מעט לעת, להוסיף קוביית קרח למי האגרטל, או לרסס את הפרחים במים קרים באמצעות שפריצר. פנו אל היועצים שלנו בחברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מהחברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי ונמצאת בתהליך צמיחה מתמיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here