הסוף לגירודים: פתרונות ההדברה הטובים ביותר

0
2604
הסוף לגירודים: פתרונות ההדברה הטובים ביותר

עקיצות היתושים בוודאי מוכרות גם לכם. כשהם לא עסוקים בזמזום מעיק ליד האוזן, הם עוקצים ומעוררים בנו צורך בלתי נשלט להתגרד – וכמה שיותר. אלא שיש עוד חרק עוקצני אחר שאוהב למצוץ לכם את הדם בזמן שאתם ישנים. זהו פשפש המיטה, וגם אותו אפשר להדביר. למרבה הצער, תרסיסים זולים שתקנו במכולת לא באמת יעזרו לכם. במקום, תצטרכו למצוא פתרון קצת יותר יצירתי והרבה יותר יעיל, וזה ממש לא מסובך כמו שנדמה לכם.

היתושים ושנת הלילה שלכם

בהנחה ששנת הלילה שלכם חשובה לכם, הזמזום של היתוש כנראה לא ממש עוזר לכם להירדם. המחבט החשמלי, מלכודות היתושים והתכשירים הפשוטים שרכשתם בסופרמרקט או בחנות כלי הבית גם הם כבר לא מועילים. התקנת רשתות דווקא יכולה לעזור, אבל אם השארתם את הרשת פתוחה ולו לדקה אחת, זה כנראה כל מה שהיתושים צריכים כדי לנצל את הפרצה ולחגוג מעל המיטה שלכם במשך לילה שלם. מצד שני, הדברת יתושים טבעית יכולה לספק פתרון יעיל מאוד לבעיה הזו, ועם הצוות המקצועי של חברת זבנג תקבלו בחזרה את שנת הלילה שלכם, וגם תפסיקו להתגרד.

עוקץ ונהנה: פשפש המיטה

אם לעקיצות היתושים כבר התרגלנו, אפשר לקוות שלא ניתקל לעולם בפשפש המיטה. מצד שני, לא מדובר ביצור נדיר במיוחד. תמצאו אותו בעיקר במחנה הצבאי או בבתי המלון, אבל אם רכשתם (או קיבלתם) מזרן משומש או ספה יד שנייה, אתם עדיין עשויים להיתקל בו. בניגוד ליתוש הוא הרבה יותר שקט, ובניגוד לחברו הקולני קשה יותר לזהות אותו. זאת משום שהוא קטן במיוחד ולמרות גודלו הוא מסב נזקים לא מבוטלים בדמות עקיצות, נפיחות וכמובן – גירודים שלא נגמרים. הבעיה הגדולה באמת מגיעה בשלב ההדברה, שכן הדברת פשפש המיטה חייבת להתבצע באופן מקצועי ויסודי. השיטות הביתיות להדברת חרקים ומזיקים אחרים פשוט לא פועלות עליו.

איך עושים את זה נכון?

הזמזומים שמגיעים מיד כשהאורות כבים, סימני העקיצות וגם כתמי הצואה והדם שמשאיר אחריו פשפש המיטה – את כל אלה אתם יכולים לעצור, ואפילו די בקלות. במקום תרופות סבתא ופתרונות פשוטים וזולים, תוכלו להזמין חברת הדברה בנהריה (או באזור המגורים שלכם) ולבצע הדברה יסודית ומעמיקה באמת. עם החומרים החזקים והטובים ביותר, ובעיקר עם צוות מיומן ומנוסה בכל פתרונות ההדברה היעילים – תוכלו להיפרד מהיתושים ומפשפש המיטה. כדי לטפל במטרד שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 052-5688240.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here