הצעת מחיר דיגיטלית ומשתלמת לכולם

0
663
קרדיט: Freepik.com

בעבר שרצינו לתת או לקבל הצעת מחיר, היה עלינו להגיע אל בית העסק או ללקוח, שם יכולנו להתרשם מההיצע בתחום שאנחנו מבקשים לראות וכך גם שמענו את המחירים של כל המוצרים הרלוונטיים עליהם בקשנו להתעניין, או למכור. נכון שכבר היו קטלוגים ויכולנו לראות פחות או יותר את האפשרויות. אך אם רצינו לקבל מוצר בהזמנה מיוחדת? או אם חשבנו על רכישת חבילה מסוימת שאולי גם תזכה אותנו בהנחה כלשהי? שם זה כבר ממש היה מסתבך. עם הזמן נבנו תוכנות משוכללות שמאפשרות את הרכבת החבילות, את סידור המוצרים הרצויים או לחילופין השירותים הנדרשים, כאשר הכול משוקלל באופן אוטומטי ומתקבלת הצעת המחיר. שירות זה הוא הצעת מחיר דיגיטלית שהיום כמעט כולנו נהנים ממנה ולא ממש מכירים משהו אחר. פנו אלינו, אל אי פורמס. עם כל הפתרונות לבתי עסק כולל תוכנות מיוחדת ליצירת הצעות מחיר דיגיטליות.

הדרך הנכונה לבצע מילוי טפסי pdf

שעות רבות מנוצלות ברבים מבתי העסק לצורך מילוי טפסים, מיון טפסים, תיוק טפסים וכל מה שקשור לנושא של ארגון הניירת. בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינויים מפליגים בתחום הזה כאשר כמעט כולם כבר עברו לפורמט הדיגיטלי. כבר לגמרי לא נדיר היום לקבל טופסPDF  ישירות אל תיבת המייל, כאשר מוטל עלינו למלא את הטופס באמצעות המחשב ואף לחתום עליו בחתימה דיגיטלית וכך לשגר אותו חזרה ישירות אל המשרד המבקש.

כך גם אנחנו יכולים לאתר בעצמינו טפסים מקוונים באתרים השונים של הרשויות. כמו למשל באתר של החברה לביטוח לאומי או באתרים שונים שם אנחנו צריכים להירשם למטרות שונות. מילוי טפסי pdf מקוונים הוא נוח מאוד, הוא מדויק מאוד והוא חוסך הרבה מאוד בלגן, מאמץ וכמובן ניירת.

טופס 101 אינטרנטי

טופס 101 היה עד לפני שנים לא רבות, טופס שעל העובדים היה מוטל למלא אותו ולשלוח אותו למעסיק או לרשויות המס כדי לבקש תיאום מס, או לעדכן נתונים חדשים. אז הפרוצדורה עד לפני שנים לא רבות חייבה את העובד להגיע אל משרדי מע"מ בשעות בהם המשרד היה פתוח, להמתין בתור ולמלא את הטופס הרצוי ולהגיש אותו לפקיד שיזין את הפרטים במחשב. עד שהתקבלה תשובה ארך זמן רב ותיאום המס נעשה בעצלתיים.

תשוו את זה לאפשרות שיש לנו היום, טופס 101 אינטרנטי, כאשר כל אחד יכול לאתר לעצמו טופס מקוון, למלא אותו ולשגר אותו אל היעד ותוך זמן קצר לקבל מענה בדבר קליטת הטופס. אי פורמס מציעה שירות גם בתחום הזה, פנו אליה לייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here