חדלות פירעון יחיד – קיים צורך לפתור את הבעיה

0
465
קרדיט: freepik

חדלות פירעון יחיד הינו מצב שהחייב נקלע אליו כאשר אינו יכול לשלם חובותיו באותה העת. הסיטואציה קורית בין היתר, בהוצאה לפועל ונובעת מכך שסכום החובות שלו גדול מאשר שווי כל נכסיו. בנסיבות אלו הוא יכול לבקש צו המכונה צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון. הנושה יכול לבקש צו דומה כאשר החייב אינו מעביר לו את הכספים כפי שנקבעו בבית המשפט. עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

חדלות פירעון יחיד היא מצב שאינו נוח לשני הצדדים הנפגעים בעקבותיו. בנסיבות אלו כדאי מאוד לערב עורך דין מנוסה אשר יכול לייעץ ולפתור את הבעיות הללו. החייבים רוצים לשלם חובותיהם ואינם מסוגלים, לרוב, עקב מצב כלכלי קשה. החובות עלולים לשאת ריביות וקנסות בדרך להסתבכות נוספת. פתרון הבעיה הכרחי כדי שיוכלו לצאת לדרך חדשה. החוק מתחשב במצבים אלו ומאפשר זאת בתנאים שהוא קובע. הנושים  מצידם, מחפשים הזדמנות להציל סכומי כסף מהחובות שחייבים להם. לכן, הם עושים ויתורים כספיים. כאשר  ברור לשני הצדדים כי לא ניתן להגיע למימוש כל פסק הדין פונים אל מחלקת ההוצאה לפועל שהיא זרוע האכיפה והגבייה במשרד המשפטים.

פעולות שיש לנקוט

יש להגיש את בקשה הנבדקת על ידי מומחים שממנה בית המשפט. יש צורך לצרף מסמכים שונים המספקים תמונת מצב על מצבו הכלכלי של החייב, נכסיו, יכולותיו הכספיות ועוד. קיימים שני מסלולים המתאימים להיקף וגובה החובות הקיימים. לאחר בדיקה ואישור ניתן צו לשיקום כלכלי. התוכנית המוצעת חייבת לכלול גם יכולת קיום כלכלי שוטף. עמידה בהתחייבויות בשלב זה תפתח פתח לחיסול החובות ופתיחת דרך חדשה בחיים.

שירות מקצועי

עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ניהול משא ומתן מול נושים, ייצוג וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית שברשותה לכל לקוח חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here