חדרי שינה יוקרתיים – אל תסתפקו בפחות

0
3836
חדרי שינה יוקרתיים – אל תסתפקו בפחות

חז"ל, בתלמוד (מסכת ברכות דף נ"ז ב'), מנו את הדירה הנאה כאחד הדברים אשר מרחיבים דעתו של אדם. הם הבינו את הקשר בין האסתטיקה לבין הרוחניות, ובין תפקודו היום-יומי של האדם. לכן, חדר השינה, הפינה האינטימית והזוגית צריך להיות המקום בו לבני הזוג טוב, נעים, ובטוח. זה צריך להיות מקום שהם רוצים להמצא בו.

אחת הדרכים להפוך את חדר השינה למקום אטרקטיבי, בו מעבירים זמן איכותי, היא להפוך חדר סטנדרטי לחדר יוקרתי. למעשה, כל חדרי השינה יכולים להיות חדרי שינה יוקרתיים, ללא מאמץ גדול במיוחד, וללא עלות גבוהה במיוחד. אין צורך לחפש את חנות הרהיטים היקרה ביותר בישראל, או להזמין ריהוט מחו"ל בכדי שחדר השינה הפרטי שלכם יראה כמו כל אותו חדר שינה יוקרתי שאתם רואים בסרטים, אפשר לעשות זאת לכל חדר שינה בדירה ממוצעת.

להתייעץ באיש מקצוע

ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם בעל מקצוע – אדריכל פנים מומחה בתחום. הוא יכול לעזור עם טיפים ורעיונות, כך שתוכלו להפוך את חדר השינה שלכם לאחד מאותם חדרי שינה יוקרתיים.

כדי שחדר השינה ייראה חדר שינה יוקרתי, צריך לדעת לעצב אותו נכון, לחלק את השטח, להתאים את הריהוט לגודל החדר, ולהוסיף אביזרים כמו וילונות לחדר שינה מתאימים אשר ישלימו את המראה הכללי. חשוב ביותר, לא להעמיס יתר על המידה רהיטים ופריטים בחדר, בכדי שלא תיווצר בו תחושת מחנק. בנוסף, מכיוון שחדר השינה הוא החלל הפרטי והאינטימי, יש להקפיד שהוא יהיה לטעמם של שני בני הזוג, ולא לטעמו של אחד מהם בלבד. חדרי שינה יוקרתיים יכולים להיות חדרי שינה בעיצוב קלאסי או בעיצוב מודרני.

חדר שינה יוקרתי – השלם גדול מסך חלקיו

בכדי להפוך כל חדר שינה סטנדרטי ליוקרתי צריך להשקיע תשומת לב רבה בפרטים הקטנים. חומרי הגלם צריכים להיות איכותיים במיוחד, הגימור צריך להיות מוקפד, וכל הפריטים צריכים ליצור הרמוניה, החל בצבע שעל הקירות, וכלה בכרית הקטנה המונחת על המיטה, וכל מה שביניהן: ארון, מיטה, שידות, מראה, וילונות, שטיחים, תאורה, תמונות על הקיר ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here