למה לשמוע חוות דעת מקצועית לגבי עדשות מגע מומלצות

0
76

היום ניתן למצוא ברשתות פארם עדשות מגע זמניות. קל מאוד להושיט את היד אל המדף ולבחור עדשות אקראיות רק על פי המספר של המשקפיים שנדמה לכם שזה המספר מהבדיקה האחרונה שגם הוא לא בהכרח מעודכן כי נקבע לפני שנתיים וגם יותר. עדשות מגע הן גוף זר שנכנס לעין. יש לכך משמעות עוד לפני המטרה שלשמה הן הוכנסו והא שיפור הראיה שלכם. לכן, כדאי לקנות עדשות מגע מומלצות ע"י אופטומטריסט שביצע בדיקה מקיפה הכוללת את חדות הראיה והסתכלות על מבנה העין ולא בהמלצות מהרשתות החברתיות

איך נעשית בחירת עדשות מגע מומלצות?

כאמור, התאמת המרשם האופטי שהוא קביעת המספר שלכם כולל צילינדר אם יש נעשה לאחר בדיקות כמו חדות ראיה והסתכלות על מבנה העין. מעבר לכך בחירת עדשות מגע מומלצות קשורה גם לרגישות שלכם, האם העיניים שלכם נוטות ליובש וגירוי. ככל שהעין נוטה ליובש, כך חשוב להתאים עדשות מגע שיספקו לחות לעין. עדשות מגע רכות עשויות סיליקון הידרוג'ל נחשבות עדשות מגע מומלצות לעיניים יבשות. הן יעילות יותר מעדשות רכות העשויות הידרוג'ל בלבד בגלל העברת חמצן מוגברת ע"י הסיליקון. עדשות מגע קשות עשויות פלסטיק קשיח יכולות לסייע באופן יעיל יותר במקרה של צילינדר גבוה. אם ישנה בעיה משמעותית יותר כמו קרטוקונוס (קרנית חרוטית) נדרשת התאמת עדשות מגע מיוחדות למצב זה.

התאמת עדשות: רק אצל מומחה בתחום

לאחר שנכנסים לשגרת השימוש בעדשות, הדבר הופך להיות חלק בלתי נפרד משגרת היום כולל קנייתן במקרה של עדשות זמניות. עם זאת, ממש כפי שקיבלת מרשם לתרופה קבועה חייב לעבור קודם כל דרך רופא, כך התאמת עדשות מגע מומלצות, כולל סוג העדשה המדויק וכמובן המרשם האופטי שלה צריך להתבצע ע"י בעל מקצוע: אופטומטריסט מוסמך ובעל ניסיון או רופא עיניים במקרה שישנה מחלת עיניים. לכן, אל תשחקו עם הדברים. העיניים הן דבר יקר ורגיש שלא תרצו לפגוע בו. להתאמת עדשות עבורכם באופן אישי פנו קודם כל לאופטומטריסט מנוסה.

אופטיקה אנדי מציעה מגוון שירותים בתחום האופטומטריה, החל מבדיקת ראיה דרך בדיקות מורכבות יותר כמו קרטומטריה וכמובן מבחר סוגים של משקפיים ועדשות מגע. מוזמנים ליצור קשר למספר טלפון:04-9916771.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here