כיצד בוחרים מרפאה להשכרה?

0
748
קרדיט: shalom-medexpert.co.i

ססיה להשכרה- במה מדובר?

רופאים בכל התחומים מתמודדים כיום עם מגוון אתגרים שונים כאשר העיקריים שבהם הם באופן טבעי האתגרים המקצועיים- מתן מענה טוב לכל מטופל או מטופלת שפונים אליהם, הקפדה על יחס אישי, קשב ולבביות וזאת בשל העובדה שכל מטופל מצפה מהרופא שלו להתנהג בצורה אנושית, התעדכנות בחידושים שונים הרלוונטים לתחום שבו הם מתחמים ועוד. עוד אתגר לא פחות מורכב נובע מהצורך של הרופאים לתרגם את העשייה שלהם להכנסה כספית שתתלווה לתגמול הרגשי שהם מקבלים מהעבודה ולסיפוק. אחת ההחלטות שעל כל רופא המעוניין לקבל גם באופן פרטי מטופלים היא: היכן יקבלו את המטופלים שלהם? ססיה להשכרה מהווה אופציה לא רעה עבור כל רופא המחפש מקום לקבל מטופלים.

כאמור, לא מעט רופאים המעוניינים להציע את השירותים שלהם גם באופן פרטי, מחפשים מרפאה להשכרה שתאפשר להם לקבל מטופלים. רופאים רבים מעוניינים לחסוך דמי שכירות מלאה על מרפאה להשכרה במידה ואינם עובדים במשך כל השבוע בקבלת מטופלים באופן פרטי, אלא משלבים את הטיפולים הפרטיים שהם מציעים יחד עם עבודה כשכירים בבתי החולים או בקופות החולים. ססיה היא צורת התקשרות שבב שוכרים מרפאה על בסיס משמרות. בדרך זו הרופא יכול לשלם שכירות רק עבור פרקי הזמן שבהם הוא אכן נמצא בקליניקה. מדובר על אופציה מעולה עבור לא מעט רופאים וכל שנותר להם לעשות זה פשוט לחפש חברות המציעות ססיות להשכרה שיתאימו לצרכים שלהם.

השכרת קליניקה בין אם בהתאם לססיות ובין אם בהתאם להשכרה חודשית של הקליניקה כולה היא דבר שיש לבצע בצורה הטובה ביותר. הנה כמה פרמטרים שעליכם לבחון טרם אתם בוחרים קליניקה להשכרה: ראשית כל, עליכם לבדוק מהו המיקום של הקליניקה והאם הוא מתאים לכם. יש לבחור במיקום שקל להגיע אליו על מנת לאפשר לכמה שיותר מטופלים להגיע לרופא. יש לבחון את הציוד אשר מוצע במסגרת הקליניקה והאם מדובר על ציוד שמתאים לתחום ההתמחות של הרופא וכמובן, האם הציוד חדיש, חשוב מאוד גם להתרשם מרמת הניקיון במרפאות המוצעות בשכירות וזאת משום שקליניקה שנמצאת במבנה מלוכלך מרתיעה את המטופלים. כדאי לבדוק גם מהי המעטפת הלוגיסטית במקום והאם מוצעים שירותים נוספים לרבות קביעת תורים, גבייה, פרסום ועוד. שירותים אלה יכולים להיות יעילים מאוד עבור כל רופא.

Med Expert מעמידים כיום לרשות כל רופא ומטפל קליניקות ברמה גבוהה מאוד להשכרה וכן שירותי מעטפת ברמה גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here