כיצד בעזרת קואצינג ניתן להשיג הרמוניה בחיי המשפחה?

0
273

לעתים קרובות, אנשים עוברים מסע מפרך בחיפוש אחר האושר בעודם הולכים בעיוורון, עושים טעויות, מחברים חלקים שבורים, או נוטשים מערכות יחסים שלא הסתדרו כמו שהם היו רוצים. יחד עם זאת, יחסי משפחה ממשיכים להיות עדיפות מרכזית בחיינו. גברים ונשים ברחבי העולם מחפשים באופן פעיל התנהגויות פרודוקטיביות ליצירת משפחה חזקה, הם לא רוצים להיות במצב שבו הם צריכים להתייעץ על מנת לפתור בעיות בזוגיות. למרות זאת, פתרונות והמלצות קיימים מכל הסוגים: ידידותיים, אזוטריים, רוחניים, אסטרולוגיים, פסיכולוגיים, אימונים, אינטרנט וספרים. מכל הסיבות הללו, קואצינג צובר פופולריות גוברת ברחבי העולם, מכיוון שהוא מאפשר לאנשים ללמוד כיצד לנהל משא ומתן אחד עם השני, להקשיב לבני הזוג שלהם, לזכות באמון בני הזוג, לצמוח ולהשתנות בנוכחות אחד של השני ויחד עם זאת לשמור על מערכת יחסים יציבה. אך חשוב לזכור כי קואצינג יכול להניב לכם תוצאות רק במידה הוא מועבר על ידי מאמן מוסמך אשר סיים קורס מנטורינג, ורכש את כל המיומנויות הדרושות לשם כך.

איך אימון אישי משתלב בחיי המשפחה?

ישנם מודלים משפחתיים רבים בעולם, כמו גם כללים ואמונות עליהם אנו מסתמכים כאשר אנו בונים את מערכות היחסים שלנו. אם הכללים האלה עולים בהרמוניה עם הטבע שלכם, אז הם נותנים לכם ביטחון שאתם עושים הכל נכון. אבל אפשרות אחרת נפוצה יותר – כשבני זוג בונים מודל משפחתי חדש לגמרי, שונה מהמודל של הוריהם, וקורה גם שאפילו בין החברים, אין משפחות דומות. במקרה זה, אנשים מסתמכים על עצמם, על הערכים שלהם. נראה שהם כל הזמן מסתכלים לתוך עצמם ושואלים: "זה מתאים לי? האם אני מסכים עם זה?" מודל גמיש כזה של מערכות יחסים דורש חיבור מתמיד עם עצמכם ויחס רגיש כלפי בן/בת הזוג. לא פשוט לעשות את ההתבוננות הזו באופן עצמאי, לכן לימוד אימון אישי אשר מועבר על ידי איש מקצוע מוסמך יהיה אפקטיבי יותר.

מה נותן אימון לזוגיות?

בעזרת אימון זוגי ניתן להשיג מספר יתרונות ומטרות חשובות , כמו למשל:

  • הזדמנות לשמוע אחד את השני.
  • הזדמנות נדירה מאוד לשמוע את עצמכם.
  • הזדמנות להסתכל על בן או בת הזוג שלכם מנקודת מבט אחרת לגמרי.
  • לראות את מה שקשה לראות בחיי היומיום הרגילים.
  • להרגיש שוב את המצב הזה שבו יש רק את שניכם, ואתם אוהבים אחד את השני, צוללים לתוך המצב הזה ולומדים לחיות, מרגישים את זה תמיד.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על אימון אישי או זוגי, תוכלו ליצור קשר עם אחד הקואצרים הבוגרים של בית הספר קוד האימון, שיכול ללוות אתכם בשיטת קוד המנצח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here