כל גיל והמתנה המושלמת עבורו

0
1301
כל גיל והמתנה המושלמת עבורו
קרדיט: Pixabay

כשאנו מוזמנים לימי הולדת של ילדים, לעיתים איננו בטוחים איזו מתנה מתאימה יותר – האם הם כבר בגיל של משחקי חשיבה או עדיין בשלב בו מתאימים צורות לפתחים מתאימים? הבלבול בהחלט מובן, מדובר בטווח גילאים קטן. אולם, כל שנה בו משמעותית מאוד להתפתחות הילד. לכן, נרצה להתאים את המתנה שלנו לשלב הספציפי בו נמצא הילד ובכך להעניק ערך מוסף וחוויה נעימה במיוחד.
ילדים בגילאי שנתיים ושלוש אולי נראים כמו ילדים שפחות או יותר נמצאים באותו השלב, אך למעשה מדובר בשנה אחת שהיא עולם ומלואו. משחקי התפתחות לתינוקות הם שם כללי לתחום רחב במיוחד שמכיל טווח גילאים רחב עוד יותר וצרכים שונים. חברת וואן פלוס עוסקת בייבוא אישי לצעצועים ומוצרים לתינוקות וילדים ותשמח להעמיד לרשותך את מגוון המוצרים האיכותיים המתאימים לכל גיל ושלב ותעזור לנו לעשות סדר בבלגן.

התמקדות בהתפתחות ומשחקי הרכבה

גילאי שנה עד שנתיים עוסקים בהתפתחות המוטוריקה העדינה של האצבעות הקטנות שלומדות כי הן יכולות לגרום לדברים לקרות – לכן, משחקים המערבים לחיצה על כפתור שישמיע קול, משחקי השחלה ופאזל של חלק אחד הם המתנה המושלמת לשלב זה. בהמשך, בגיל שנתיים ניתן כבר לתת במתנה פאזל של שישה חלקים היוצר תמונה שלמה. כמו כן, אוהל קטן שניתן למקם בסלון יספק את ההנאה בהעלמות רגעית עבור בני השנתיים. את כל אלה ניתן למצוא בכל חנות צעצועים בירושלים ובערים נוספות.
בגילאי שלוש וארבע אנו נכנסים לתחום בו ילדים מתחילים לעסוק בחברה סביבם, ביצירה ובפיתוח הדמיון. לכן, מומלץ לבחור במשחקים המערבים ילדים נוספים כמו פאזל רצפה. כמו כן, שימוש בבצק ליצירה ובדפי צביעה הם פעילויות מומלצות בגיל זה. בהמשך, ניתן גם לרכוש מכוניות על שלט לילדים, שמסייעות לתרגול קשר העין והיד ברמה מתקדמת יותר. האפשרויות לא נעצרות כאן. ניתן למצוא בחנויות של וואן פלוס גם את המעטפת המשלימה בדמות מתנות להורים טריים וליולדת, כרטיסי ברכה ואביזרים משלימים כמו בלונים בצורות ובגדלים שונים.

מגוון מוצרים עצום לכל מטרה

עם השנים המתנות שאנו נותנים לילדים הופכות משמעותיות יותר ויותר. כאשר הם מתבגרים ומתחילים לגלות עניין בעולם ובבעיות חשיבה, גם כאן נוכל למצוא מענה הולם בחנות הצעצועים של וואן פלוס. משחקי חשיבה לילדים בני 5, משחקי זיכרון ואף דמקה ושש בש. ניתן לקבל מענה ושירות מקצועי ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. כל שנותר הוא להרים את הטלפון ולחייג 050-8110339 ולהתחיל לתכנן את האירוע המשמעותי הבא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here