להנציח את המנוח בסטייל

0
536
מצבות בזלת
קרדיט https://tombstone.co.il

מצבות מעוצבות מיועדות לאנשים אשר רוצים להנציח את המנוח בצורה הייחודית לו, בצורה שונה ולהוסיף להנצחת המנוח עיצובים מיוחדים כדוגמת המילים אותם היה אומר, המנהגים, אמונותיו והערכים שמייחדים רק המנוח הזה. בהקמת מצבות מעוצבות תינתן האופציה לבחור את סוג האבן הספציפי אותו נרצה, את הכיתוב המיוחד למנוח, חריטות מיוחדות שינציחו במדויק את המנוח שלנו. כמו כן נוכל לקחת דגם של מצבה שאהבנו ולהציג אותה לאיש המקצוע. הדבר החשוב ביותר במצבות מעוצבות זה שנבחר אדם אשר מומחה ביצירת מצבות מעוצבות. טל חזן המייסד והמנהל של חברת אבנים- אמנות באבן הוא פסל המתמחה בבנייה של מצבות מעוצבות ולא מעוצבות, אנדרטאות ופיסול סביבתי, טל והצוות שלו יעניקו עבורכם את המענה המדויק לכל צורך שלכם.

השאירו מסר על המצבה

הדבר הייחודי במצבות מדברות זה שהמצבה איננה פונה רק לאנשים אשר הכירו את המת אלא היא פונה גם לאנשים המגיעים לבית העלמין ולא הכירו את המנוח. המצבות המדברות מעניקות הסבר על הבן אדם ועל האופי שלי, הקונספט של מצבות מדברות מעניקה אופציה לתאר את יקיריהם והסיפור חיים שלו במשפט המייחד רק אותו. המצבות יספרו על הרגעים המרגשים ביותר בחייו של המנוח ויוסיפו דרך מעניינת לזכור אותו, קונספט המצבות המדברות הוא דבר אשר צובר תאוצה בזמן האחרון וזאת אחת מן הדרכים המרשימות לזכור אדם שאנחנו רוצים לזכור בחיינו.

מצבות אבן בזלת יתרמו לגוון ייחודי

אבן בזלת היא האבן המומלצת ביותר לבניית מצבות שכן אבן בזלת עמידה ביותר והאיכותית ביותר מבין האבנים הקיימות. מצבות אבן בזלת מעניקות חוזק ועמידות, מראה ייחודי וזאת בגוונים כהים ויפיפיים בצבעי שחור ואפור, לשחור וירקרק. בגלל האופי המיוחד של אבן הבזלת יהיה אפשר לעשות באמצעותה עיצובים מיוחדים במצבות. כמו כן מצבות אבן בזלת כמעט ולא דורשות תחזוקה והן שומרות על מראה נקי וחלק ובכל עיצוב, והיא פשוט מדהימה למי שרוצה להנציח את המנוח שלו בצבים כהים יותר, טל חזן בונה מצבות מכל הסוגים ועובד בתחום האבן כבר חמש עשרה שנה, טל הוא מקים ובעלים של חברת אבנים- אמנות והוא והצוות שלו יעמוד לשירותכם בענייני מצבות, פסלים וכל הנלווה לעבודה באבנים לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 050-2827733

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here