לחדש את מראה הפנים בטיפול קל ונוח

0
58
קרדיט Canva

למרות המודעות הרבה שישנה היום לחשיבות התזונה, פעילות גופנית ושמירה על גופנו, עדיין סימני הגיל נראים עם השנים. לכן, כדי לשמור על מראה צעיר ורענן מומלץ לתת לעור בוסט באמצעות שיטות טיפול מתקדמות אצל קוסמטיקאית ולא רק שיטות ביתיות. אחת השיטות היעילות וגם הוותיקות היא מזותרפיה. בשיטה זו נעשית פציעה מבוקרת בעור המגבירים תהליכי ריפוי וייצור מוגבר של קולגן ואלסטין לחידוש העור. אם אתם מאזור חיפה, חפשו טיפול מזותרפיה בחיפה רק אצל קוסמטיקאית מוסמכת, פרא רפואית ובעלת ניסיון רב. המזותרפיה יעילה לטיפול באקנה ובצלקות שנוצרות מאקנה, מיצוק העור, הפחתת קמטים ועוד. השיטה לא פולשנית, לא כואבת ונעשית באלחוש מקומי בלבד.

 להרים את התריסים בקלות ומהירות

הפנים הם הדבר הראשון שנראה אצל אדם, והאיבר הבולט בפנים הוא העיניים. ה"תריס" המגן על העיניים, העפעף, אמור להיות פתוח לחלוטין כשהעיניים פקוחות, אך עם הזמן ישנה צניחה והעפעפיים הופכים נפולים ומסתירים את העיניים גם כשהן פקוחות. אם בעבר הרמת עפעפיים נעשתה בניתוח בלבד, היום ישנן שיטות הרמת עפעפיים ללא ניתוח, מה שמקל מאוד על התהליך וגם על ההתאוששות והחזרה לשגרה. בטכנולוגיה מתקדמת השימוש באנרגיית פלזמה הממצקת ומהדקת את העור באזור העפעפיים כך שאינו צונח והעיניים נראות שוב כפי שצריך. בשיטה זו משתמשת הקוסמטיקאית במכשיר שנקרא לוקסוס פלזמה ליינר, והשיטה מבוססת על האנרגיה הייחודית בשם פלזמה שנוצרת במטען החשמלי שנוצר בפער שבין העור לבין קצה המכשיר. האנרגיה גורמת להקרשת החלבון בעור (קולגן) ומהדקת את תאי העור באופן מיידי. השיטה מצוינת לטיפול בקמטים וקמטוטים באזורים שונים כמו מעל השפתיים, הצוואר, הסנטר ועוד.

לעבור את גיל ההתבגרות בשלום

כן, זוהי התקווה של הורים רבים לנערים ונערות בגיל זה. אחד הדברים המטרידים את בני הנוער הוא כמובן האקנה- פצעי בגרות. למזלנו היום יש שיטות מתקדמות ויעילות לטיפול באקנה או בצלקות פוסט אקנה. לפני קבלת טיפול באקנה בחיפה ובכלל חשוב להגיע לאבחון אצל קוסמטיקאית מוסמכת המטפלת בשיטות מתקדמות. לכל אחד יתכן שיתאימו שיטות אחרות בהתאם לסוג העור ומצבו. שיטות שיכולות להתאים לטיפול באקנה הן פרקשנל, מזותרפיה בה מוחדרים לעור חומרים מזינים וויטמינים ונעשית התחדשות שלו, פילינג ירוק המביא לקילוף שכבות עליונות של העור, פלזמה ועוד.

רוחל'ה הוא מכון קוסמטיקןה ותיק המנוהל ע"י הקוסמטיקאית הפרא רפואית רחל בן אייר. נעשה בו שימוש במגוון שיטות מתקדמות שאינן דורשות ניתוח ואף לא הזרקות או מילויים. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here