מה הם היתרונות של מערכת ספרינקלרים?

0
564
מה הם היתרונות של מערכת ספרינקלרים?
קרדיט: Freepik

יש לא מעט מערכות כיבוי וגילוי אש שפועלות כיום בשוק הטכנולוגי, וכל אחת מהן מציעה יתרון קצת אחר שעוזר לכם להתמודד עם אירועי שריפה. אולם, המערכת המומלצת ביותר בקרב אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת וביטחון היא מערכת ספרינקלרים לעסק. אבל מה הם היתרונות של מערכת הספרינקלרים ואיך אתם יכולים לנצל אותה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מערכת אחת – שיכולה להציל חיים

מערכות ספרינקלרים הן מערכות קלות מאוד לתפעול אשר כמעט ולא מפריעות לניהול חיים בתוך חללי פנים של בתים ועסקים. יחד עם זאת, התקנה של מערכת אחת בבית העסק שלכם יכולה לשנות לגמרי את התמונה כאשר אתם עומדים בפני התלקחות של שריפה ולא משנה מאיזו סיבה. המערכת מזהה ברגישות עצומה את ההתלקחות של השריפה ובאופן אוטומטי משחררת כמויות גדולות מאוד של מים, כדי לצמצם משמעותית את ההשפעה של הלהבות על חלל הפנים.

יש אנשים שחייבים לבצע התקנה של המערכת

אם אתם רוצים לעמוד בדרישות תקן 1220 בישראל, או אם אתם מחויבים על פי החוק לבצע התקנה של מערכות בטיחות באש. אתם חייבים לפעול בצורה אקטיבית כדי לקבל פתרונות לעסק שלכם, וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי ולהבין בדיוק איך אתם מתמודדים עם אירועי שריפה בתוך בית העסק שלכם. לכן, אם יש לכם איזה שהוא צורך לקבל יעוץ פרטני, אתם חייבים לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע שילוו אתכם לאורך תהליך ההתקנה והתפעול של המערכות השונות.

ואם חשוב לכם – אפשר לבצע בצורה וולונטרית

יחד עם זאת, אפשר תמיד לבצע התקנה וולנטרית של מערכות בטיחות באש- רק טוב יכול לצאת מתהליך ההתקנה של מערכת ספרינקלרים או מערכת כריזה לאירועי שריפה. וודאי חשוב לכם לאפשר לצוות שלכם, ללקוחות של העסק או אפילו לאנשים שגרים בבניין בסמוך מספיק זמן כדי להגיב במידה של התפתחות אירוע שריפה, אז אתם בוודאי חייבים לעשות את מירב המאמצים כדי להתקין את המערכות מבעוד מועד.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון, מבינים עד כמה חשוב לכם לייצר חוויית מגורים ועבודה בטיחותית ובטוחה, גם אם אתם לא חייבים לעשות זאת על פי חוק. אנחנו יכולים לעשות את מירב המאמצים כדי לאפשר לכם לקבל את הפתרון האולטימטיבי לצרכים שלכם, על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי בתחום. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה 1700501502.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here